“Bu...”
Eris cevap veremedi.
Yanlış bir şey söylerse Ridrian, Iona hakkındaki tüm duygularından şüphe duyabilirdi.
“Iona bana daha önce söylemişti. Bu, senin benim sevgilim olduğundan önce okuduğu bir kitap. O zamanlar ona yeterince güvenmediğimi düşünerek bunu görmezden gelmiştim ama şimdi bunun tesadüf olmadığını düşünüyorum.”
"Iona'nın okuduğu bir kitap mı?"
Iona'nın da kendi sorunu var gibi görünüyordu. Eris, Iona'nın hikayesini merak ettiğini ancak sorma şansı olmadığını fark etti. Artık bu durumda olduklarına göre bunu saklamanın bir anlamı yoktu. Eris ona arkasını döndü ve hikâyesine başladı.
"Sana anlatacağım. Lütfen bunların hepsinin geçmişte kaldığını, artık bittiğini unutmayın.”
Iona ve Eris'in kendisi için dinlemesi gerekiyordu. Şimdi onu çılgına dönmesi konusunda uyaran her şeyi ona söylemek daha iyi olacak.
Ridrian, Iona'ya tutundu ve Eris'in hikayelerini dinledi. Hikayesini dinlerken pek tepki göstermedi.
Hikaye bittiğinde Ridrian kaşlarını çattı ve hissettiklerini tükürdü.
“Bu lanet dünyalar sona erebilir.”
"Bağışlamak?"
Eris şaşkınlıkla sordu. Ama ciddi görünüyordu.
“Iona'yı öldürmek bu dünyaların normal döngüsüyse, sona ermeyi hak ediyorlar. Hayır, o dünyaları hatırlayan tek kişi sen olduğuna göre hiçbiri benim için önemli değil."
Ridrian'ın tepkisi çok sakindi. Eris biraz şaşkına dönmüştü.
Hayır, biraz kızgın hissetti.
Geri dönmesinin nedeninin yarısı onun yüzündendi! Ama içini çekti.
'O benim tanıdığım Rian değil, bu yüzden kızmaya değmez.'
Iona kesinlikle çok daha iyi birini hak ediyordu. Eğer geri dönerse kesinlikle onu ikna etmeye çalışacaktı.
Ancak teyit edilmesi gereken bir şey daha vardı.
Seni öldürmeye çalıştığım için Theres benim yerime Iona'yı seçti. Seni sevmek zorundaydı bu yüzden Iona'ya hafızasını ve duygularını geri verdi ve sonunda ikiniz aşık oldunuz. Bu iyi mi? Theres'e karşı biraz kin besliyorsun."
Biraz alay konusuydu. Geçmişin yarasına dokunup bugünün mutluluğunu tehlikeye atmak. Ancak Eris onun sakin altın rengi gözlerine baktı ve bunun da gereksiz bir endişe olduğunu fark etti.
Daha önce hiç görmediği gibi yumuşak bir şekilde gülümsedi ve alnını Iona'nınkine dayadı.
“Iona bunu kabul ettiği sürece umurumda değil. Bu küçük hanım benim hayatım oldu.”
Iona'nın gözleri titremeye başladı.
***
Bir süre bir rüyanın içinde kayboldum. Bütün geçmişler beni geçti.
Kölelerle dolu bir kafeste hafızamı geri kazandığım ve Ridrian'la ilk kez tanıştığım rüya. Onunla ilk gecemi geçirdiğim bir rüya. Ne zaman tehlikede olsam beni kurtardığı bir rüya. Merkezi tapınakta savaştığımız bir rüya.
Sonra mutlu zamanlar geçti.
Saray bahçesinde güzel vakit geçirdiğimiz bir rüya. Maskeli baloda dans ettiğimiz bir rüya. Mucizevi bir şekilde görevine iade edildiğim ve onun yardımcısı olduğum bir rüya. Beni kurtarmaya geldiği bir rüya.
Hayaller uzadıkça kalbim de derinleşti.
Askerlerin önünde konuşma yaptığım ve bebek alışverişinde bulunduğumuz doğum günümde birbirimizin duygularını teyit etme hayali. Birbirimize sevgimizi fısıldadığımız değerli zamanlar.
'Rian, seni özledim.'
Birlikte geçirdiğimiz onca zaman bir nedenden dolayı çok uzak görünüyordu.
Manzara bir anda değişti.
Bazı nedenlerden dolayı Recaldo hatırladığımın iki katı büyüklüğündeydi ve Lotuburu'yu Ridrian'ın kalbine itiyordu. Kibarca ve ürkütücü bir şekilde gülümserken.
"Rian!"
Ridrian her yeri kanadığı ve kara büyüyle kaplandığı için ağır yaralanmış gibi görünüyordu. Sanki karanlık bir sis onu kemiriyordu.
'Hayır, Rian!'
Ona doğru koşmaya çalıştım ama bir çift solgun kol uzanıp beni sardı ve soğuk dokunuşları nedeniyle omurgamdan aşağıya ürpertiler gönderdi.
Bu kollar beni çekerken yavaş yavaş yere çöktüm. Henüz katılaşmamış taze dökülmüş betona benziyordu ve obsidiyen duvarın Ridrian'ı yavaş bir hızda yutmasına paralel olarak zemin beni yavaşça içine çekiyordu.
Emilen bölge giderek daha soğuk hale geldi.
'Hayır, Rian olamaz.'
Bir yerlerde bir sıcaklık hissi vardı. Bu sıcaklık alnımdan başlayıp yavaşça tüm varlığıma yayılarak gölgeli alanın dağılmasına neden oldu.
'Ne oluyor?'
Bahar güneş ışığının rahatlatıcı kucaklamasına benziyordu. Kaynağını tam olarak belirleyemesem de, o ışıltılı sıcaklık beni tuzağa düşüren kolları kırmayı başardı ve hem Ridrian'ı hem de beni tüketen alan sıvılaşmaya başladı.
Tanıdık bir ses kulaklarıma ulaştı.
“…. Theres'e karşı biraz kin besliyorsun."
Sanki çok uzaklardaki bir boşluktan geliyordu ama bu kesinlikle Eris'in sesiydi. Şok edici bir şey söylüyordu ama kafam bu kadar bulanık olduğundan anlayamadım.
'Kiminle konuşuyor?'
Vücudum hala kımıldamadı. Belki kollar hâlâ beni tutuyordu ama mesele bu değildi. Etrafımı saran sıcaklık güzeldi.
“Iona bunu kabul ettiği sürece umurumda değil. Bu küçük hanım benim hayatım oldu.”
Ben ürktüm. 'Bu Rian'ın sesi. Rian!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...