Gün giderek kararıyordu. Doğal renkli gökyüzü yavaş yavaş karanlığı emdi ve kısa sürede geceye dönüştü. Dolunay olduğu için hala çevreyi görebildik.
Dar uçurum boyunca uzanan yoğun çalılıkların arkasına sığındık. "Rian," dedim yavaşça, parmaklarım alnına dokunmak için uzandı.
Bir süredir zor nefes aldığı belliydi. Cildi sanki kutsal su içmiş birine benziyordu, hararetli bir şekilde sıcaktı.
"Seni şeytani güç kullanmaman konusunda uyarmıştım," sesim titriyordu, gizli bir gözyaşı taşıyordu. Gücünü benim için kullanmış, kendini gereksiz yere zorluklara maruz bırakmıştı.
Jüponumun temiz kısmını yırttım. Etrafımızda küçük bir dere olduğunu hatırladım.
"Bunu ıslatacağım."
Ayağa kalktığımda hızla elimi tuttu.
"Sorun değil, sadece burada kal."
Dokunuşu ateşiyle aynı sıcaklığı yaydı.
Ben de gözyaşlarının eşiğinde olduğumu hissettim. "Ateşin çok yüksek."
Ama nedense hâlâ gülümsüyordu. Gözleri her zamankinden biraz daha nemli görünüyordu.
"Bu hiç birşey."
Beni kucağına çekti. Geceden dolayı biraz soğuk olan vücudum hızla onun sıcaklığıyla kucaklandı. Bunun zamanı olmadığını biliyorum ama vücudumun biraz daha az kaygılı hale geldiğini hissedebiliyordum.
"Yanımda olman yeterli."
Bir an için sıcaklığını hissettim, sonra başımı salladım.
Kayıtsız bir şekilde konuşuyordu ama bunun yeterli olmasının imkanı yoktu. Her ne kadar o iblis gibi kan kusuyor olsa da, bu kadar güçlü birinin zehri yuttuktan sonra bu kadar ateşlenmesi kötü bir işaretti.
"Çok açık." dedim kesin bir dille. "Ateşin benim için yaptıklarının, buradaki kuralları çiğnemenin bir sonucu. Çabuk ayrılmamız lazım."
Daha önce merkezi tapınaktan uzakta olmak kutsal su etkisinden kurtulmasına yardımcı oluyordu. Artık Magalia dağının Edubul büyüsünden uzaklaşmak onun durumunu iyileştirecektir.
'Ama onu kendim taşıyamam.'
Eris de kayıptı. Onu öylece bırakamazdık. Bir kez daha dudaklarımı ısırdım.
Ridrian dudaklarımı okşadı.
“Güzel dudaklarına zorbalık etme. Yakında iyileşeceğim.
“Bunun doğru olmadığını biliyorsun!”
Hayal kırıklığıyla sesimi yükselttiğimde gülümsedi.
“Ya da beni iyileştirebilirsin.”
Yüzü biraz şakacı görünüyordu.
"Ah."
Yarı şaka yaptığını biliyorum ama bir şeyin farkına vardım. Theres'in bana daha önce söylediklerini hatırladım.
'O benim gücümü ancak senin aracılığınla kabul edebilir.'
Bu 'benim' gücümün onun üzerinde çalıştığı anlamına geliyordu. Kutsal su işe yaramıyor ama benim ilahi gücüm işe yarıyor.
"Rian."
"Hım?"
"Gücümle sana yardım edebilirim."
"Sorun değil, buna gerek yok."
Umutla konuyu açtım ama Ridrian anında reddetti. Onu ikna etmeye çalıştım.
“İçinde çıldıran şey şeytani güç. İlahi gücümle onu sakinleştirmeye çalışabilirim. Geçmişte gücü emdiğin zamanlardaki gibi.”
Ona süreci anlattım. Ama sadece başını sallıyordu.
"Ben iyiyim."
Onun inatçılığına sinirlendim. Şu anda bile soğuk terler döküyordu!
"Neden böylesin! İyi değilsin. Neden bu kadar inatçısın?”
Yanağımı okşadı ve sadece bana baktı. Cevabı biraz sonra geldi.
“Eğer gücünü şimdi kullanırsak, bilecekler.”
Kesinlikle tehlikeliydi. Daha önce biraz şanslıydık. Gücünü kullanamadığında bir grup iblis üzerimize saldırsaydı Ridrian'ın bununla başa çıkması kolay olmazdı. Üstelik beni koruması gerekiyor.
Eris'in endişelendiği gibi bir yük haline geldiğimi hissettiğim için üzüldüm.
Ağlamaya başladım. Sonra Ridrian şaşkınlıkla beni aradı.
"Iona?"
Ridrian'ın elini ittim ve kendi gözyaşlarımı sildim.
'Hayır, bu değil. Üzgün olmamın nedeni bu değil.'
Sadece onun incinmesi hoşuma gitmedi. Bir imparator olarak ne yaparsa yapsın ya da pervasızca bir şey yaparsa yapsın asla endişelenmedim. Bana göre asla incinmeyecekti. Ama iblisler farklı bir hikayeydi.
Özellikle ejderhanın büyü gücüyle yapılan Edubul'da. Eğer gücünü dağda kullanırsa ciddi şekilde yaralanabilirdi. Eğer öyleyse ne yapacağımı bilemem.
Ridrian benim içsel kargaşamdan habersiz görünüyordu.
"Lütfen izin ver seni iyileştireyim" diye yalvardım.
Cevabı kesin bir ret oldu. "Hayır, seni tehlikeye atma riskini göze alamam."
Onun reddedilmesi hayal kırıklığımı artırdı ve patladım, “Neden anlayamıyorsun? Benim için ne kadar değerli olduğunu, benim için ne kadar önemli olduğunu göremiyor musun? Eğer ortadan kaybolsan, varlığımın hiçbir amacı kalmazdı. Eğer ölseydin, ben de seve seve aynısını yapardım. Sensiz bir dünyayla yüzleşmektense Eris'ten beni geri göndermesini istemeyi tercih ederim."
"Iona!"
O kadar şaşırmıştı ki omuzlarımdan tuttu. Bazı şeyleri duygularımla söylediğimi fark ettim. Umutsuzluğa kapılmış gibi görünüyordu.
"Bunu söyleme."
Elleri biraz titriyordu. "Artık benim için önemli olan kimseyi kaybetmek istemiyorum. Eğer benim için dünyadaki en önemli kişi olan sen ölürsen buna dayanamam. Bu yüzden…."
"Rian."
"Lütfen bunu söyleme."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
ChickLit|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...