Alnıma soğuk bir şey düştü.
'Hava soğuk.'
Kendimi havada uçuyormuş gibi hissettim.
Gözlerimi boş bir şekilde açtım. Sonra birçok noktanın olduğu siyah bir tavan gördüm.
'Taşlar parlıyor mu?'
Sanki mağaradaymışım gibi taştan bir tavandı. Orada burada damlacıklar vardı ve bana çarpan da bu gibi görünüyordu.
"Ah! Uyandı!”
"Ah! O!"
Aniden biri mavi saçlı, biri kırmızı saçlı iki çocuğun yüzü belirdi. Ara yaşlarında görünüyorlardı ama bu tuhaf hissettiriyordu. Çocuklar birbirlerine bakıp kıkırdadılar ve yanımdan kalktılar.
"Ricky bize ona söylememizi söyledi!"
"Ricky'e söyleyelim!"
Kıkırdamaya devam ettiler, el ele tutuştular ve sonra hızla uzaklaştılar. Orada oturup onları izliyordum, sonra tanıdık bir ses duydum.
“Iona, uyanık mısın?”
“.. Eris mi?'
Başımı çevirdiğimde Eris vardı. Gözleri gözyaşlarından kırmızıydı. Sanki saç rengi gözlerine bulaşmıştı.
"Neden yüz?"
"İki gün boyunca bayıldın. Nasıl endişelenmeyeyim?”
İki gün. Sanki düşündüğümden daha uzun süre uyuyormuşum gibi görünüyordu. Elini tutarken özür diler gibi baktım.
"Ben iyiyim. Zehirli kısım neredeyse yok olmuş gibi görünüyor."
Ona iyi olduğumu göstermek için kollarımı salladım. Sanki hiçbir şey yapılamazmış gibi sessizce gülümsedi.
Düşününce bu odadaki tüm mobilyalar normaldi ama duvarlar ve tavan tamamen taştı. Ben hayranlıkla etrafıma bakarken Eris sordu.
"Bu gücü kullandığında her zaman bayılıyor musun?"
“Hayır, sanırım sadece ilahi büyü kullandığımda oluyor. Hiçbir şeyi iyileştirmek için sadece saf tanrısallığı kullanıyorum.
“Sağ ortasında rastgele şarkı söylediğini duyduğumda şaşırdım, ardından 'Tanrıça'nın lütfu'nun çağrıldığını gördüm. Neredeyse bayılacaktım."
“Tanrıçanın lütfu mu?”
“İnsanlar ışık sütununa öyle diyorlar.”
Ben sadece ilahi büyü kullandım ve onlar buna 'Tanrıça'nın lütfu' diyorlar. Bunu düşündükçe yanaklarım kızardı.
'B, ama ilahi büyünün nasıl kullanılacağını öğrenmem iyi oldu.'
Beni buna götürecek şeyin şarkı söylemek olduğunu düşünmek. Her neyse, Ravis ışık sütunundan tamamen iyileşmiş gibi görünüyordu, yani bu iyiydi. Bu utanç verici isme değdi.
Ben utanç içinde yüzerken Eris benim için havayı bağladı.
“Bu arada, neredeyiz?”
Sorum karşısında Eris'in eli durdu. O an bir şeylerin ters gittiğini hissettim.
"Onun…."
"Onun?"
Eris'e tekrar sorduğumda pek memnun görünmüyordu.
"Burası şeytanların mağarası."
***
"Şeytanların mağarası mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tyrant'ın Son Bebeği | HIKAYENİN DEVAMI/ARA VERİLDİ
Genç Kız Edebiyatı|GÜNCEL| Trajik sonuyla ünlü bir fantastik aşk romanına göç ettim. Özellikle travmatik geçmişinden dolayı uykusuzluk çeken cani zalim imparatorun son "bebeği" oldum. Ne olursa olsun, kadın kahramanın ortaya çıkıp zalim imparatorun kurtarıcısı olması...