Hye pretty ladies🤍Hannan For Hanim telah dijadikan sebagai ebook digital. Sesiapa yang berminat untuk mengetahui kisah selanjutnya tentang percintaan Hannan dan Hanim, boleh grab dengan saya tau.
File readystok sekarang🫶🏻
Mengejar lelaki? Tak mudah. Bila si lelaki kurang keyakinan diri kemudian bertemu dengan perempuan yang terlebih energi, bukan mudah untuk melanjutkan hubungan kawan ke hubungan percintaan.
Jiran? Ya. Kawan? Ya. Anggap sebagai adik-beradik? Pun ya juga bagi Hannan. Namun menganggap sebagai kekasih adalah mustahil bagi Hannan.
Bukan kerana membenci, bukan juga kerana tiada perasaan sayang, namun kerana 'kekurangan diri' telah menidakkan perasaannya terhadap Hanim.
Kata orang, lelaki dan perempuan tidak boleh berkawan rapat. Kerana mustahil salah seorang di antara mereka tiada perasaan cinta antara satu sama lain.
Hannan la yang menjaganya dari bayi, Hannan la yang menyuapnya makan nestum, Hannan juga la yang sentiasa bermain pondok-pondok dengannya.
Dan sehingga mereka dewasa, Hannan masih setia menjaga Hanim walaupun menjaga Hanim lebih susah berbanding menjaga bayi.
Macam mana cinta tidak wujud jika Hannan menjaga Hanim seumpama menatang minyak yang penuh?
Setiap kali bertentang mata, setiap kali itu jugalah Hanim mengajak Hannan berkahwin.
Perigi cari timba? Nah. Hanim tak kisah. Asalkan dia dapat apa yang dia mahu.
Dia sudah selesa dengan lelaki itu walaupun lelaki itu sering memarahinya.
Kekurangan dari segi duit? Hanim tidak fikir akan itu. Kerana dia lebih memilih keselesaan berbanding kekayaan.
Lagi pula dia sudah biasa hidup sederhana. Dari kecil sehingga dewasa dia sudah diajar untuk hidup sederhana.
Tapi Hannan masih lagi tidak bersedia dalam dunia perkahwinan sehingga dia seringkali menolak cinta Hanim.
Hanim masih bertahan. Kerana sekali dia bertekad, ia bermakna dia akan mencuba sehingga dia dapat.
Namun kesabaran manusia juga ada hadnya.. sesi kejar-mengejar selama 24 tahun berakhir begitu sahaja apabila Hanim melihat Hannan sangat mesra bersama perempuan lain.
Membonceng bersama perempuan lain tanpa ikatan? Dihadapan mata Hanim sendiri?
Siapa je yang tak sakit hati melihat itu?
Sehinggalah Hanim mula tawar hati. Dia telah membuang Hannan dari hidupnya.
Dan sewaktu itulah Hannan berasa sunyi.. dia adalah jiran Hanim. Mereka sangat dekat namun Hannan merasakan dia dan Hanim sangat jauh jaraknya..
Bagaimana cara Hannan mengambil semua hati Hanim? Bagaimana dia mengorat Hanim? Adakah Hanim terima atau Hanim kekal dengan pendirian dia?
Ingin tahu apa yang terjadi pada pasangan ini? Si dara mengejar si teruna?
Grab yours now! 🥳
Boleh pm ke nombor 0102004518 (admin tyra) untuk pembelian ebook Hannan.Hannan juga ada combo bersama cerita Malique. Boleh tengok pic dibawah untuk harga serta words kedua-dua ebook🤍
YOU ARE READING
EBOOK BY TYRASTORY_
RomanceEBOOK TYRASTORY✨ 1) Crazy Aralyn In Love🧚♂️ 2) Playboy Obsession🧚♂️ 3) Poison Love🧚♂️ 4) Mr Zafran🧚♂️ 5) Hannan For Hanim🧚♂️ 6) Fire Of My Heart🧚♂️ 7) Addicted Of Love : Zayeed🧚♂️ 8) Hayyan Love Contract🧚♂️ 9) Sweety Honey🧚🏻 10) T...