oylaarr🤍
yeni yayinladigim phobia ficine de bir şans verin lutfen bambaska bir konu ile ilgili bir fic. 🤍
-
Son kez hayal kırıklığı içerisindeki bakışlarını abisine yönlendirdi Seungmin.
Birazdan belki de kim ailesinin en gerici yemeği yaşanacaktı ve kesinlikle iyi bir sonuç doğurmayacaktı.
Gaddar ve acımasız kurallarla büyümüşlerdi, ve Seungmin bu evden kurtulana kadar kendi iradesiyle hareket edemeyeceğini biliyordu.
Titreyen ellerini sakinleştirmek adına parmaklarını sıkıyor, sertçe ovalıyordu.
Çok sık ağlayan biri olmamasına rağmen içinde yenik düştüğü çığlıklara maruz kalmak, kendini sıkmasına ve daha fazla gerilmesine neden oluyordu.
Abisi Seungmin'in sıkça görmediği fakat yakından şahit olduğu halini görünce daha çok suçlu hissetmişti.
Seungmin ise daha fazla oyalanmadan ikili kapıdan oluşan odadan çıkmış, merdivenlere yönelmişti.
Geniş; kimine göre kapısına dahi yaklaşamayacağı, sarayı andıran evde boğuluyordu.
Abisi de hemen arkasından gelerek kardeşinin omuzlarına ellerini koymuştu, suçluluk duygusu onu yiyip bitiriyordu, ikisi de merdivenleri bitirmiş, tıpkı salonu andıran fakat asıl kullanımı yemek odası olan büyük odaya girdiklerinde oldukça büyük ve gereksiz yemek masasında yan yana oturmuşlardı.
Taehyung bir yandan Seungmin'in eziyet ettiği ellerine bakıp nazikçe okşuyordu. Çok geçmeden aile büyüklerinin de masaya oturmasıyla yemek başlamıştı.
Bay kim ağzına aldığı birkaç lokmayı yuttuktan sonra kadifemsi dokuda olan peçete ile ağzını silmiş, arkasına yaslanarak ciddiyetine bürünmüştü.
"Kararımın kesin olduğunu biliyorsunuz. Bang ailesi nikah konusunda ısrarcı."
"Henüz okuduğumu biliyorsun."
Bay kim oğlunun bu denli evliliğe karşı olmasına, en çok da aşk hayatına asla atılmamasına şaşırsa da bu konuda üstüne gitmek istemiyordu fakat son aylarda işi gerekçesiyle evde sürekli bu konu konuşuluyordu, ve ortaklar yeterince sabırsızdı.
Bay kim'in anlamlandıramadığı Bang ailesinin sabırsızlığı işlerine yansımaya başlamadan kendince böyle bir çözüm yolu bulmuştu.
Taehyung'un üzüntüsü ise tam bu noktada başlıyordu, çünkü Seungmin Taehyung'un reddettiği evliliği üstlenecekti.
Bay kim oğullarının meslek hayatına son derece ciddiyetle destek olsa da kendi işi her zaman önceliğiydi ve işine engel olacak herhangi bir sorunu ortadan kaldırmayı da işinin bir parçası olarak görüyordu.
"İstersen okulunu bir süre dondurabilirsin, bu bir engel değil."
Taehyung'un karşısında oturan bayan kim arada sırada konuşmalara kulak asıyor, mevzunun hala aynı noktasında olmalarına dayanarak bir yandan makyajını tazelemeye devam ediyordu.
Seungmin annesinin son derece vurdum duymazlığına göz devirerek tekrardan babasına döndü.
Bay kim Seungmin'den hala bir cevap bekliyordu. Seungmin uzatmanın bir manası olmadığını anladığında; zaten dokunmadığı yemeğine ve gündüz olmasına rağmen masanın üzerinde bulunan mum şeklinde aydınlatıcılara tiksinir bir şekilde bakış attıktan sonra boğazını temizledi.
"Pekala, Bang Ailesine haber ver. Önce evleneceğim kişi ile buluşmak istiyorum."
Bay kim aldığı cevap ile tatmin olmuşa benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Blame Me - Chanmin
FanfictionKim Seungmin abisinin reddettiği evliliği üstlenir, Gerçekten aşık olacağı ve en çok da acıtan sevgiyi tadacağını bilmeden.