Bolca yorumm🫂
-
Yapılan hazırlıkların ardından 1 hafta geçmişti. Seungmin daha fazla bir şeylere kafa yormak istemiyordu. Zaten buna vakti yoktu ilk sınavlarının başlamasına az bir zaman kalmıştı ve dersleri böyle zamanlarda önceliğiydi.
Nikah işini bir an önce halledip okuluna dönmek istiyordu. Başından beri hayatına kimseyi almak istemeyen biri için fazla ani gelişmişti onun için herşey.
"Babanlar dersleri siklemiyor be oğlum sen ne diye çalışıyorsun yesene babanın parasını."
Seungmin jisung'un bu söylenmelerine alışıktı. Bir yandan haklı buluyordu ki bir yandan kimseye muhtaç duymamayı kendine adıyordu. Bu yüzden çalışıp hayatta iyi yerlere gelmek kesinlikle babasından daha iyi bir tercihti.
"Bebeğim bu konuyu defalarca konuştuk. Seungmin kendi kararlarını vermeli." Demişti minho seungmin'e açıklama yükünü bırakmadan.
Jisung iç çektiğinde evlilik için fazlaca kızgındı seungmin'in ailesine. Oğulları bu denli çabalıyorken onların hiçbir şeyi görmemesi çok acıydı.
"Baba bozuntusunu öldürsem kaç yıl yatar çıkarım?" Felix'in ciddi bir şekilde sorduğu soruyla seungmin gülmüştü.
"Ya beni hiç mi düşünmüyorsun be adam!" demişti yattığı yerden doğrulan hyunjin.
"Hyunum!" demişti felix ellerini hyunjinin boynuna dolayarak. Onları izleyen minho "açıklasalar da kurtulsak." diyerek derin bir nefes vermişti. Onu takmayan ikili sarılmaya devam ederken seungmin onlara bakıp böyle bir ilişkisi olsaydı eğer daha mutlu olabilir miydi onu merak ediyordu.
"Chan hyung beyciğim ile iki medeni insan gibi tanışıp birbirinizi sevseydiniz nasıl olurdu acaba?" diyen felix ile seungmin çığlık atarak arkadaşının üstüne atladığında diğerleri de eksik kalmayarak birbirlerinin üstüne atlamıştı.
"Ne var be cillop gibi adamı bulmuşsun işte!"
Seungmin arkadaşlarının aptallığına gülüyordu. Aniden tıklatılan kapı ile hepsi toparlanmıştı. seungmin gir komutu verdiğinde içeri giren bayan kim resmen tüm modunu kaçırmıştı. Bayan kim arkadaşlarının da burada olduğunu görünce yüzüne yapmacık bir gülümseme takınmıştı. "Oğluşum, hazırlanmaya başla. 1 saat sonra nikah töreni başlayacak."
"Pekala.."
Bayan kim odadan çıktığında seungmin derin bir nefes vermişti. Artık hazırlanması gerekiyordu.
**
Seungmin odasında hazırlanmış bir şekilde aynaya bakarken içeri giren jungkook, ona gülümsemişti. Seungmin gülümseyip ona döndüğünde, jungkook dolu gözleri ile ona bakıyordu.
Seungmin nedenini anlayamasa da jungkook seungmine karşı mahcup hissediyordu. Eğer seungmin evliliği üstlenmeyecek olsaydı Taehyung ile bütün yolları ayrılırdı ve bu olmasını istediği en son şey bile değildi.
"Çok güzel görünüyorsun seung'um."
Seungmin sarı saçlarını yanlara ayırarak şekil vermişti, üzerinde ki beyaz, göğüs kısmındaki çiçek desenli gömleği ve ona uyan beyaz pantolonu bacaklarını sarmış ve hatlarını hafif belli ederken nefes kesici görünüyordu.
Ona uyan çok da uzun olmayan beyaz ceketi de üstüne geçirdiğinde hazır hissediyordu. Jungkook onun bu güzelliğine dolu gözlerle bakıyordu.
"Sizin düğününüzde de en güzel kişi olacağım." demişti seungmin şaka yaptığını belli ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Blame Me - Chanmin
ФанфикKim Seungmin abisinin reddettiği evliliği üstlenir, Gerçekten aşık olacağı ve en çok da acıtan sevgiyi tadacağını bilmeden.