0.5

323 49 16
                                    

bolca yorumm🫂

**

"Demek hafta sonunu sayarsak nerdeyse bir haftadır evlisiniz." Jeongin kendi kendine konuşup cümlesini bitirdiğinde küçük bir çığlık atmıştı.

Chan ise evlilik kelimesini duyunca aklına seungmin'in gelmesiyle düşüncelere dalmıştı. Chan seungmin ile uyuyarak yeterince onu rahatsız ettiğini düşünüyordu, ve Seungmin'in rahatsız olma düşüncesi bile onu mahcup ediyordu. 

"Prim evliliği olduğunu biliyorsun." diyerek kardeşini düzeltmişti Chan. Jeongin göz devirerek Changbin'in yanına oturmuştu ve başını omzuna koyarak dudaklarını büzmüştü.

"Ne olacak hayatına birini alsan..." Changbin yanındaki küçüğüne dönerek saçlarını karıştırmış, ardından ona hak vermişti. 

"Prim evliliği aşık olmaya engel mi kardeşim?"

Changbin'e hak veren Jeongin hızlıca yatırdığı başını omzundan kaldırarak sallamıştı.

Chan ise onlara hak vermeyerek koltuğa uzanmıştı. Seungmin şuan da fakültedeydi ve çıkış saatine saatler olduğu için Changbin ve Jeongin evlerine ziyarete gelmişti fakat Seungmin'i de görmek istedikleri kesindi.

"Hayırdır başıma çöpçatan mı kesileceksiniz? özellikle sen Jeongin, görende yıllardır aşk işleriyle uğraşıyorsun sanacak."

Abisinin söylenmesiyle Jeongin göz ucuyla Changbin'e bakmıştı fakat Changbin onun yerine telefonuyla ilgileniyordu ve bu hareketi Jeongin'in tekrardan dudaklarını büzmesine neden olmuştu.

Changbin hissetmiş gibi başını telefonundan kaldırarak Jeongin'in büzülmüş dudaklarında gözlerini gezdirmişti, Jeongin önüne döndüğü için Changbin'in ona baktığını bilmiyordu fakat izlenildiğini hissedebiliyordu. 

Çalan kapı zili Chan'ın bakışlarını tavandan çekip doğrulurken Changbin de Jeongin'den gözlerini ayırmıştı.

Chan bu öğle vakitlerinde kardeşi ve arkadaşı dışında misafir beklemediği için meraklı bir şekilde kapıyı açmıştı.

Ders saatine zıt olan bu saatte eve gelen Seungmin ise Chan'ın açtığı kapının önünde durarak selam vermişti.

"Selam." Seungmin konuştuğunda Chan onun dersinin geç biteceğini hatırlamıştı ve neden bu saatte eve geldiğini sorgulamıştı.

"Dersin geç bitmeyecek miydi?"

Seungmin başını sallamıştı. "Evet, fakat derse giren doçent izinliymiş. Pazartesi telafi yapacağız." 

Chan başını sallayarak onu onaylarken içerden gelen ikili, kapının önünde konuşan çifti izliyordu.

Changbin Jeongin'i kolunun altına almış bir yandan sessiz olması için eli ile ağzını kapatıyordu. 

Onları fark eden Seungmin, kim olduklarını merak ederken Chan da o tarafa dönerek sesli bir iç çekmişti.

Fark edildiklerini hisseden ikili kapıdaki çifte döndüklerinde yüzlerine aldıkları gülüş ile selam vermişlerdi. Seungmin ikiliyi komik bularak üzerindeki ceketi asmış ve içeri geçmişti. 

 "Seungmin ben, hoş geldiniz." elini uzatıp konuştuğundan Jeongin hızla onu yanıtlayarak "Jeongin ben, Chan'ın kardeşi." demişti.

Seungmin dün ısrarla çaldıran kişinin Chan'ın kardeşi olduğunu öğrendiğinde içini sebepsiz bir utanç kaplamıştı, kağıt üzerinde evli olsalar da Chan'ın başkası ile ilişki yaşamasını istemezdi ve tamamen yanlış anlamıştı.

Don't Blame Me - Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin