0.8

313 39 15
                                    

Bolca yorumm

600 okuma olmusuz cok teşekkür ederim🥹

***

Chan yorgunlukla kendini koltuğa bıraktığında Changbin arkadaşı adına üzülmekle meşguldü.

Son günlerde arkadaşının durumunun farkındaydı, Chan o gün şirketten ayrıldıktan sonra yaka paça dışarı atılan hyeri ve Seungmin'in şirketten ani ayrılışı ile anlamıştı bir şeylerin ters gittiğini. 

"Hyeri birşey mi dedi Seungmin'e? berbat görünüyorsun." 

Chan'ın bakışları Changbin'i bulduğunda ellerini önce ensesine sarmalamış daha sonrasında parmaklarını saçlarına geçirerek başını geriye atmıştı.

"Seungmin'e onunla nişanlı olduğumu söylemiş."

Changbin gözlerini sonuna kadar açıp Chan'ın dediklerini idrak edemediğinde Chan başını sallayarak derince oflamıştı.

Changbin Chan'ın ne demek istediğini anladığında ikinci şokunu yaşıyordu. "Eskiden verdiğiniz sözden mi bahsediyorsun?" 

Chan başını sallayıp avuç içiyle alnını ovmaya başlamıştı, acayip sinirli hissediyordu ve sinirine hakim olamazsa Seungmin'i daha fazla üzmekten korkuyordu.

"Seungmin ne tepki verdi?" Changbin'in sorusu üzerine Chan 'dalga mı geçiyorsun?' bakışı atarak son kullandığı, masanın üzerindeki ilaçları işaret etmişti gözleriyle.

Birazda olsa uyumak ve bilinç altını yatıştırmak için kullanmıştı fakat nafile, ilaçlar etki etmemişti.

"Ne tepki verebilir ki... yıkıldı işte, iğrenç hissetti. Evli olduğumuz sürece ona sadık olacağıma dair söz vermiştim fakat Hyeri'yi açıklamaya bile cesaret edemedim." 

Changbin başını sallamıştı. Bu sırada ikisi de ne zaman geldiğini bilmediği jeongin'in tiz sesi ile attığı çığlık yüzünden yerinden sıçramıştı.

"Ne demek Seungmin'e sadık kalamamak dağ ayısı!" 

Jeongin bağıra bağıra abisinin üstüne atladığında Changbin önce gözlerini şokla açmış, sonrasında gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmıştı.

Chan zar zor Jeongin'i üzerinden iterek koltuğun öbür köşesine kaçtığında konuşmuştu. "Abinim ben senin çakma sarı." 

"Anandır çakma hain." Chan Jeongin'in söylediği şey ile yüzünü buruşturup ikisinin de aynı anneden dünyaya geldiğini hatırlatmak ister gibi konuşarak Jeongin'i sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Güzel kardeşim aynı anadanız ya hani sakin mi olsan diyorum?" 

"Güzelim niye haber etmedin geleceğini? hem ben sana daha detaylı anlatırım, abin biraz dinlensin."

Changbin olaya el atarak konuştuğunda Jeongin'in ona dönmesini sağlamıştı. Jeongin Changbin'in 'güzelim' hitabına karşı kalbinin sert vuruşuyla ona karşı koyamamıştı. 

Changbin bir elini Jeongin'in beline yerleştirip kendine yaklaştırdığında Jeongin birkaç dakikalığına abisini unutsa da odadan çıkarken hatırlayıp iki parmağını gözüne ve Chan'a belerterek konuşmuştu. "Bu burada bitmez abi." 

Jeongin odadan çıktığında Chan derin bir nefes vererek tekrardan odasındaki koltuğun üzerine atmıştı kendini.

Son birkaç saatte şirkette kalan işlerini hallettikten sonra şirketten çıkarak arabasına binmişti.

Yol boyunca çaldırdığı Seungmin'in açmadığı telefonu ile sıkıntılı bir nefes vererek direksiyonu kırmıştı. henüz hava kararmamıştı ve Seungmin büyük ihtimalle fakültedeydi. 

Don't Blame Me - Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin