1.3

218 30 1
                                    

Bolca yorumm🤟

***

"Bakmasana öyle korkutuyorsun adamı." Seungmin abisinin dibine girerek kulağına fısıldamıştı. Taehyung ise yeni farkına varırmış gibi yüz ifadesini düzeltmeye çalıştığında kardeşinin gözüne bir o kadar komik görünmüştü.

Taehyung'un ürkütücü bakışlarının sebebi ise tamamen Seungmin'i almaya gelen Chan'dı.

Chan bu bakışlara maruz kalmamak için çalışanlar yerine Seungmin'in bavullarını kendi yerleştirmeyi seçerek arabanın arka tarafındaydı şimdilik.

"Boşver güzelim, evde kalsan da bakarım ben sana gözüm bu çocuğu tutmuyor."

Seungmin abisine göz devirdikten sonra gülmeye başlamıştı.

"Biraz geç olmadı mı? Evlendik biz abi."

Taehyung iç çekerek önüne döndüğünde kendi kendine yakınmıştı. "Dünya o kadar da beyaz bir yer değil kardeşim, herkese güven olmaz."

Seungmin bunun üzerine gülüşünü durdurmuş, boğazını temizleyerek abisine dönmüştü.

"Abi anlıyorum ama bu sefer de ben denemek istiyorum. Her zaman senden yardım bekleyemem, sende bana koşamazsın. Sonu kötü bitecek de olsa, istedigimi yapmak istiyorum bu yüzden bana güvenmelisin."

Taehyung yüzündeki sinirli ifadeyi atarak yüzüne takındığı gülüşü ile oda kardeşi gibi ona doğru dönmüştü, doğru söylediğini biliyordu.

Sadece en kıymetlisini yanlış kararlar sonucunda üzgünken görmek istemiyordu.

"Biliyorum güzelim, ki bu senin en doğal hakkın; ama ben senin bir defa daha kırıldığını görmek istemiyorum."

Seungmin de bunun üzerine gülümseyerek abisinin acılarını sevmesine izin vermişti. Kısa süre sonra Chan yanlarına çekinerek geldiğinde Taehyung'un yüzüne bakamıyordu bile.

Taehyung boğazını temizleyerek aralarındaki sessizliği bozmuştu.

"Ee, gidin hadi. Sende beni aramayı unutma velet." Kardeşini Chan'a doğru iteklemeye çalıştığında Seungmin kahkaha atmamak için zor duruyordu.

"Güzelime noldu ya?"

Gülerek arabalarına binmeden önce Chan saygı masasında eğilerek abisinin onayını aldığında Taehyung, Chan'ın içinin rahatlaması için gülümsemiş, ardından Chan ile Seungmin arabaya binene kadar orada beklemişti.

Seungmin camını açarak abisine öpücük göndermiş ardından çalışan araba ile el sallamıştı.

Chan da Taehyung da günlerden sonra Seungmin'i mutlu gördüğü için seviniyordu.

-

"Chan, içine bir şey giysene be adam."

Seungmin dişlerini sıkarak konuştuğunda Chan'ın gözüne bu görüntü fazlasıyla tatlı geliyordu.

"Demek insanın eşinin ona kızması böyle hissettiriyormuş, özellikle de dünyalar tatlısı olunca."

Seungmin bu dediğini anlamamıştı. "Nasıl yani? Nasıl hissediyorsun?"

Chan oturduğu yataktan kalkarak kapının başında dikilen eşinin yanına doğru adımladığında ellerini Seungmin'in iki yanına, beline yerleştirmişti.

"İçim kıpır kıpır mesela, tek bir cümlene bitiyorum."

"Hm, aşıksın sen bana." Seungmin gülüşünü bastırmayarak konuştuğunda Chan başını sallamıştı.

Don't Blame Me - Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin