Bolca yorumm <3
***
"Gelmeyeceğim, bensiz gidin."
Seungmin telefonu kulağından çekip kapattığında Chan güzel bir uykudan uyanarak mutfakta telefon görüşmesi yapan Seungmin'in yanına adımlamıştı.
"Büyülü falan mısın sen? Acayip iyi uyudum." Seungmin kıkırdamıştı.
"Sevindim."
"Buarada nereye gitmeyeceksin?"
Gülüşü anında solan Seungmin boğazını temizleyerek yerinde kıpırdanmıştı.
"Topluca yapılan etkinlik var, fakat aile üyeleri veya sevgilileriyle katırlar genelde insanlar. Ailemden istesem bile meşgul olduklarını söyleyecekler, bende gitmeyeceğim."
Chan anladığını belirtecek şekilde başını salladığında aklına gelen şey ile yutkunarak konuşmuştu.
"Ben gelebilirim?"
Adeta gözleri parlayan Seungmin zaten tüm medyanın onların evli olduğunu bildiği için sorun olmayacağını düşünüyordu, tabii Chan'ın o günü erteleyecek bir işi çıkmadığı sürece.
"Gerçekten ister misin ki?"
"İsterim."
Chan düşünmeden cevap verdiğinde Seungmin "Teşekkür ederim." Demişti.
Chan'a belli etmese de sevinmişti beraber gidecekleri için. "Buarada sen uyanmadan ilaçlarını aldım."
Aklına gelen şeyle konuşan Seungmin Chan'ın güzel bir uyku çekmesi için ilaçlarını onun için erken saatte almıştı.
Chan beklenmedik bir şekilde kalbinin farklı bir şekilde atmasıyla yüzündeki gülüşe engel olamıyordu.
Seungmin arkasını dönerek ilaç paketlerini çıkarmaya başladığında, Chan ellerini Seungmin'in omuzlarında birleştirerek arkasından ona sarılarak minnettar olduğunu dile getirmişti.
"Teşekkür ederim."
Seungmin Chan'ın ona dokunuşlarından sonra ilk defa kalbinin bu denli sert atmasına karşı yutkunmuştu. Chan beklenmedik temasları ile Seungmin'i deli ediyordu fakat bundan rahatsızlık duymuyordu.
Seungmin elindeki paket ile Chan'a döndüğünde burun buruna gelen ikili birbirlerinin nefesini hissederken onları bölen şey telefon sesiydi.
Seungmin boğazını temizleyerek Chan'ın dibinden ayrılırken Chan içinden anlamlandıramadığı bir şekilde sessiz bir küfür mırıldanmıştı.
Seungmin ise sesin geldiği yöne doğrulurken tekrardan kendi telefonu olmadığını anlamıştı. Salondaki komodinin üzerinde duran telefonu alıp Chan'a götürmüştü.
"Chan çalan senin telefonun." diyerek telefonu verdiğinde Chan telefonu alarak kimin hafta sonu rahatsız ettiğine bakmıştı fakat şirketin telefon numarasını gördüğünde hızlıca açmıştı telefonu. "Bir sorun mu var?"
"İşlerde aksilik çıktı, yeni düzenlenen firma gelir payından fazlasını istiyor. Büyük ihtimalle bu işi kurtarsak bile zarara gireceğiz. Kim holding bu durumu nasıl karşılar bilmiyoruz efendim."
Chan sesli bir iç çekip saçlarını geriye doğru atmıştı, işlerinde aksilik çıkmasından nefret ederdi.
"Şimdilik Kim Holding'e haber vermeyin hemen geliyorum."
Seungmin Chan'ın söylediğinden sonra konunun ne olduğunu merak etmişti, ayrıca hafta sonunu evde tek başına geçirmek istemediğini biliyordu. "Bir sorun mu var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Blame Me - Chanmin
FanfictionKim Seungmin abisinin reddettiği evliliği üstlenir, Gerçekten aşık olacağı ve en çok da acıtan sevgiyi tadacağını bilmeden.