Bolca yorumm💕
-
Seungmin kalktığı masadan gelen sesle karşısındakine baktığında Chan hala bir cevap bekliyordu.
Seungmin aynı zamanda açıklamak istemese de bunu bilmeye hakkı olduğunu düşünüyordu. Kalktığı yere geri oturduğunda açıklamıştı.
"Abim için."
"Neden abin için hayatını mahvedersin?
Seungmin chan'ın dediğini kendisinin hayatının daha farklı olduğu için yargılamayacaktı.Chan için seungmin'i anlamak zordu. Kardeşi dışında hayatını feda edecek kadar birini sevdiğini hatırlamıyordu.
Taehyung ilk çocuk olmanın da verdiği etkiyle katı kurallar dahilinde büyümüştü ve bay kim taehyung'u kendine benzetmeye çalışması sonucunda taehyung babasıyla olan kopuk iletişimini az da olsa kabulleniyordu.
Küçüklüğünden beri babasının onu kalıplara sokmaya çalışması yüzünden babasıyla iletişimini en aza indirmişti. Fakat bay kim taehyung büyüse de kurallarını kesmemişti.
Seungmin taehyung'un herzaman daha fazla baskı altında olduğunu biliyordu. Taehyung için tek kaçış alanı jungkook olduğunu görüyordu ve bunu bozmak isteyeceği son şey olurdu.
En azından abisi için bunu yapabilirdi. Taehyung her ne kadar babasıyla konuşmasa da hala aynı evde yaşıyorlardı.
Tek çaresi gözünden sakındığı kardeşiydi ve seungmin zaten herşeyin farkında olarak bu evliliği kabul etmişti.
"Abimi herşeyden sakınırım, babamla iletişimleri küçüklükten beridir bozuktu ve şu anda düzenli bir ilişkisi var. Zaten bunca şeye katlanıyorken hayatının tüm ipleri benim elimdeymiş gibi hissettim. En azından onun için bunu yapabilirim. "
"Abin ile mi evlendirilecektim yani?"
Seungmin başını olumlu anlamda sallamıştı. Chan duyduğu şeylerden sonra içinin ısındığını hissetmişti.
Seungmin bir başkası için kendini umursamıyordu ve chan, kesinlikle seungmin'in kalbinin sıcacık olduğunu hissediyordu,birkaç dakikadır masada oturmasına rağmen.
Nasıl olsa görücü usulü bir evlilikti ve tamamen şirket adına düzenlenen prim oyunlarından biriydi.
En fazla bir ay evli kalsalar bile dillerden kesinlikle düşmeyeceklerdi.
"Sorun olacağını düşünmüyorum Chan. Şirketin prim oyunlarıdır büyük ihtimalle, evde arkadaşmış gibi takılırız. bir aydan fazlasından sonra bizi darlamayı bırakacaklardır."
Chan onu onaylayarak haklı bulmuştu. Bay bang, Chan'ı okulu biter bitmez şirketi devralmasını istemişti ve Chan için de okuduğu bölümün işini yapmak güzel hissettiriyordu.
Tabii ki babasının işkolikliği yüzünden kurallar dahilinde çalışacağını bilerek kabul etmişti.
"Pekala, yapalım."
İkisi de birsüre bununla ilgili konuları konuştuktan sonra Chan'ın şirkete geçmesi gerektiği için kalkmışlardı.
Zaten tonla işinin arasında evliliğe yer ayıracak zamanı varmış gibi ailesinin onu daha da yormasına katlanamıyordu ama en azından seungmin ile evlenmek onu rahatlatmışa benziyordu.
Bencil biri ile evlenmek onu hayal kırıklığına uğratırdı.
"Seni bırakmamı istermisin?"
"Teşekkür ederim fakat motorum bakımdaydı, onu almaya gideceğim. Şirketine ters."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Blame Me - Chanmin
FanfictionKim Seungmin abisinin reddettiği evliliği üstlenir, Gerçekten aşık olacağı ve en çok da acıtan sevgiyi tadacağını bilmeden.