7 | wederzien

755 21 3
                                    

"Matt!" De jongens begroeten hem enthousiast. Na een week elkaar niet gezien te hebben, terwijl hij opgesloten zat voor een tv programma, zijn ze blij elkaar weer te zien. "Onze casanova," glimlacht Robbie en hij rolt met zijn ogen. "Je snapt wel, dat we alles willen horen," glimlacht Milo als hij iedereen heeft geknuffeld. "Nou, waar willen jullie dat ik begin," vraagt hij als ze gaan zitten. De jongens zijn bij hem gekomen, nadat hij gisteren is terug gekeerd uit het hotel. Is het raar om te zeggen dat hij haar mist? Misschien een beetje, hij kent haar net een week.

"Hoe was de ontmoeting?" "Helemaal niet ongemakkelijk," zegt hij. "Niet," vraagt Koen enthousiast. "Nee! Met de tip van Rob hoor. Want hij vroeg aan mij, hoe wil je dat de ontmoeting is. En ik zei tegen hem van ja ik wil gewoon een knuffel. Want dat is het minst ongemakkelijk," zegt hij en ze knikken. "Fair enough," zegt Milo. "Nou toen zei Rob van dat ik gewoon moest zeggen dat ik haar een knuffel ging geven. Nou, zo gezegd, zo gedaan," zegt hij. "Oh wat goed," glimlacht Raoul. "Ze had rozen voor me mee jongens, ze had een bos rozen voor me mee," zegt hij en de jongens kijken hem verbaasd aan. "Dat is zo cute man," zegt Koen en Matthy knikt. "En ze zei ook meteen dat ze het echt dood eng vond. Dus toen viel bij mij alle spanning weg, oprecht, omdat zij zich hetzelfde voelde. Zij vond het ook eng, waardoor het mij geruststelde soort van," zegt hij en de jongens knikken.

"Nou, toen heb ik mijn cadeautje ook maar gegeven, wat ze allemaal verschrikkelijk lief vond. En toen zijn we samen die rozen gaan schoonmaken om ze op de vaas te zetten. En toen zijn we begonnen met praten ofcourse," zegt hij en de jongens knikken. "Nou, na de lunch, poosje gepraat natuurlijk, gingen we kijken of we een spelletje konden doen. Dus toen zagen we een sjoelbak. Ik heb nog nooit, naast jullie, iemand zo fanatiek gezien met spelletjes," zegt hij met een kleine grinnik en de jongens lachen. "Nou, we hadden dus een soort van weddenschap. Ik zei namelijk als ik verlies mag jij de film van vanavond uitkiezen," zegt hij. "Wat een move," lacht Koen trots. "En toen vroeg ze aan mij van ja wat als ik verlies. Toen zei ik dan krijg ik een kusje," zegt hij en de jongens beginnen te joelen. "Onze casanova hoor, onze casanova," lacht Robbie.

"Waar heb je geslapen, op de bank," vraagt Milo. "Natuurlijk niet," lacht hij. "Lekker bezig man!" "Hallo! Milo! Domme aap! We hebben helemaal niet gehoord wie er heeft gewonnen," zegt Koen verontwaardigd. "Nou, ze heeft de film van die avond wel uit mogen kiezen," zegt hij. "Nadat ze me een kusje heeft moeten geven," zegt hij en Koen juicht. "Ik moet wel toegeven, ik heb wel gezegd dat het op de wang mocht. Omdat ik niet zeker wist of ze zich daar comfortabel bij voelde, maar toen zei zij. Kusjes op de wang tellen niet. Ze draaide ook mijn hoofd naar haar toe om me een kus te geven. Ik heb me nog nooit zo gevoeld als dat moment," zegt hij lachend en de jongens glimlachen.

"Maar hoe ging het met praten? Want daar hebben wij ons nog wel een beetje zorgen om gemaakt," zegt Raoul eerlijk. "Het praten ging oprecht, zo goed. We hebben ook een paar diepgaande gesprekken gehad hoor," zegt hij eerlijk. "Oh? Vertel?" "Nou, we zaten op de eerste avond in de hottub. En toen vertelde ik haar dat als het niet zij geweest was, dat ik het waarschijnlijk al opgegeven had. En dat het normaal nooit zo makkelijk gaat. En toen vroeg ze daar meer over. En toen deed ze ook haar verhaal. Wij lijken zo erg op elkaar. Ik kan sociaal niet heel goed overweg. Zij heeft een sociale angststoornis. Soms heeft ze ook paniekaanvallen, echt sneu. En we hadden het over batterijen enzo. Dat stel, we blijven elkaar zien en zij heeft een zware dag, maar wij hebben een date geplanned die avond, wat mijn acties dan zouden zijn enzo," zegt hij en Raoul knikt.

"Dus, hoe lang heb je er uiteindelijk gezeten," vraagt Koen. "De volledige vijf dagen, en gisteren ben ik terug gekomen van de hotelovernachting," zegt hij en de jongens juichen. "En? Wordt het een vervolg?" Matthy knikt. "Ja," glimlacht hij met rode wangen. "AAW MATT," roept Koen en hij grinnikt even. "Je vind haar echt leuk, of niet," vraagt Raoul en ze knikt. "Wacht! Ik wil een foto! Heb je een foto van haar," vraagt Milo en Matthy knikt. "Toevallig gister gemaakt," zegt hij. "Echt?" "Mhm, ze zat echt cute voor me," zegt hij en Milo glimlacht. Matthy zoekt de foto op en draait dan zijn telefoon om. "Sow hey! Zij is echt mooi man," zegt Koen en hij knikt. "Ze is oprecht, echt heel mooi," zegt hij. "How about blond haar, blauwe ogen," vraagt Milo. "Fuck dat, is nu bruin haar, groene ogen," zegt hij en de jongens glimlachen.

Lang leve de liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu