28 | ontplofte bom

404 17 19
                                    

Met de box op een luid volume staat Nova de muren te schilderen van de woonkamer. Ze heeft de slaapkamer al gehad en is meteen door gegaan naar de woonkamer. Ze zit zo lekker in de flow. Zodra ze klaar is met de woonkamer, kan ze door naar de keuken. En zo langzamerhand de rest van het huis. Voor haar gevoel heeft ze echt een recordtijd neergezet met het schilderen. Ze heeft de camera van Matthy achter haar neer gezet zodat ze wel dingen opneemt. En met nog een andere camera van hem, is ze een timelapse aan het maken. Zelf was ze vandaag vrij, dus had ze met Matthy afgesproken dat ze hier zou gaan schilderen. Hijzelf zou na kantoor komen. 

Doordat de muziek zo hard staat, hoort ze niet dat de voordeur open wordt gemaakt. "Wat zie jij eruit." Een harde gil verlaat haar mond en de verfkwast schiet uit haar handen. Met paniekerige handen weet ze die nog net terug op te vangen en ze draait zich om. "Matthyas het Lam, je hebt me zojuist een hartaanval gegeven," zegt ze en hij giechelt. "Sorry," lacht hij en ze grijnst kort. "Dit gaan de mensen thuis leuk vinden," zegt ze en hij kijkt haar vragend aan. Ze wijst naar de camera's die ze heeft neergezet. Hij maakt een geschokt geluid en loopt naar haar toe. "Je hebt camera's neergezet?! Mijn kleine youtuber!" Lachend rolt ze met haar ogen. "Ik ga me omkleden, dan kom ik je helpen," zegt hij en ze knikt. 

"Wat zijn wij een top team," zegt hij als ze alles geschilderd hebben. Ze hebben de woonkamer gedaan, de gang, boven nog 2 ruimtes, de wc, eigenlijk vrijwel alles. Ze zaten er zo lekker in. Nova deed de randjes terwijl Matthy alles daarvoor afplakte. Zodra Nova klaar was met de randjes bij het ene stuk, ging ze naar het net afgeplakte stuk. En ging Matthy met een goed gevulde roller verf, over de muren heen. En zo gingen ze in een rap tempo door het huis heen. "Tuurlijk zijn we dat," zegt ze. "We zijn wel nog een stukje vergeten," zegt hij als hij de kwast pakt. Met vragende ogen kijkt Nova richting Matthy en voordat ze het weet, is haar neus wit. "Hey!" Matthy grijnst, maar al snel heeft hij een witte streep over zijn wang lopen.

"Waar haal je die kwast nou weer vandaan dan," vraagt hij lachend. "Mijn broekzak," zegt ze met een grijns. Hij probeert weer een streep bij haar te zetten, maar ze ontwijkt hem. Al snel galmt het gelach door de ruimte heen en rennen ze achter elkaar aan als twee kleine kinderen. Hebben ze een zwaardgevecht met hun kwasten en zitten ze binnen no time onder de verf. "WAPENSTILSTAND," roept Matthy buitenadem. "Ik zie geen witte vlag." "Ik ga ook niet mijn onderbroek uittrekken Nova Jansen!" "Oh, heb je een witte aangedaan vandaag," vraagt ze lachend en hij knikt met een grinnik. "Voor deze ene keer, wapenstilstand." Juichend gooit Matthy de kwast aan de kant. "Het is hier echt een ontplofte bom aan verf," zegt hij als hij om zich heen kijkt. "Ach, je moet er wat voor over hebben," zegt ze en hij grinnikt. "Kom, we gaan naar huis," zegt hij en ze knikt. Ze kijkt nog even de woning rond, erg enthousiast dat ze dit binnenkort hun huis kunnen noemen. 

"Hallo, schiet eens op," zegt Matthy die al met open armen op de bank ligt te wachten. "Hallo, Bruno moet ook gewoon eten hebben," zegt ze stellig en hij grinnikt. "Weet ik." "Toe maar," zegt ze, voordat ze de hond over zijn hoofd aait. Ze loopt naar Matthy toe die een tevreden geluid maakt als ze tussen zijn benen in gaat liggen. "Ja, dit is fijn," mompelt hij en ze glimlacht kleintjes. "Ik hou van je Matt," zegt ze zacht. Ze kijkt iets op naar hem en glimlacht als ze zijn suffe glimlach ziet. "Ik hou ook van jou," glimlacht hij.

"Ik ga jou straks op insta zetten," zegt ze opeens en hij fronst. "Waarom?" "Gewoon, zodat ik je kan showen. Hallo, je bent wel MIJN vriendje." "Maar dan ga ik jou er ook opzetten." "Wat?! Nee! Het is een keer mijn beurt!" "Nah ah." "Ja ah!" "Kies jij nou maar gewoon een film uit," lacht hij. "Kies jij nou maar gewoon een film uit," praat ze hem na. Met een ruk aan haar arm en een 'hmpf' vanuit haar mond valt ze boven op de jongen. "Wat deed je?" "Niks." "Oh? Ik dacht toch echt dat ik wat hoorde." "Nee hoor, zal vast de wind zijn geweest. Of Bruno." "Jaa, ja, tuurlijk was Bruno dat," zegt hij en ze grinnikt. Hij glimlacht en plaatst een kus op haar hoofd. 

novajansen

novajansenZo verliefd op deze jongen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

novajansen
Zo verliefd op deze jongen

matthy: Ik kan me deze foto niet meer herinneren
novajansen replied: Toen ik zei dat je even lief moest lachen
matthy replied: jaaaaa juist ja

mreegen: cute

raouljoshua: <3

roxy.dekkerr: cuties


matthy

matthyZo verliefd op dit meisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

matthy
Zo verliefd op dit meisje

novajansen: Originele caption wel

novajansen: Ik was sneller, sukkel
matthy replied: Omdat je mijn telefoon afpakte ja

robbievdgraaf: Jullie hebben 100% lopen vechten om wie er eerder ging posten
novajansen replied: Wat ken je ons toch goed

russonl: Cute wel

russonl: @novajansen konden die ringen nog groter?
novajansen replied: Ja eigenlijk wel

Lang leve de liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu