Evde kimse yoktu ve canım sıkılmaya başlamıştı. Diğerleri evden ayrıldıktan sonra evden ayrılmayı denemiştim ancak evin her köşesinde korumalar ve hizmetliler vardı. Bu da insanı zorluyordu. Her ne kadar polis olsam bile buraya hazırlıksız gelmiştim. Salonda televizyon izlerken hızlı adımlarla yanıma gelen hizmetliyi gördüm. Elindeki telefonu bana uzatarak yanıma ulaşmıştı.
"Efendim Hwang hanım sizinle konuşmak istiyor."
Elinden telefonu aldığım da gitmesini bekledim. Ardından telefonu kulağıma yaklaştırdım.
"Efendim?"
"15 dakikaya hazır ol dedektif, seni almaya geliyorum."
"İyi de nereye gidiyoruz?"
"Orası sürpriz olsun."
Tek kelime edemeden telefonu suratıma kapatmıştı. Ben de onun dediğini -yapacak başka bir şeyim yok- yaparak hazırlandım. Çok bir şeyim yoktu. Yine aynı kıyafetleri giymiştim. Sadece dudağımdaki ruju silmiş ve saçımı düzeltmiştim. Zaten o sırada da Hwang gelmişti. Korumalar eşliğinde Hwang'ın arabasına bindim. Sırıtarak bana bakıyordu, bense ona karşı soğuk bir tavır sergiliyordum. Arzularımın önüne geçemesem de ona karşı hislerim hala aynıydı. O Sunghoon'un katiliydi.
"Nereye gidiyoruz?"
"Alışverişe!"
"Neden?"
Sesim sertti. Bunu fark etmiş olacak ki göz ucuyla bana baktı.
"Sana yeni kıyafetler almak için elbette. Sonuçta uzun bir süre benimle kalacaksın."
"Sandığından daha kısa bir süre seninle kalacağım Hwang, heves etme."
Hwang gülerek yola devam etmişti. Bende camdan dışarıyı izliyordum. Onun böyle söylemesi beni sinir ediyordu. Tamam, arzularım yüzünden onun tuzağına düşmüş olabilirdim ama bilmiyorduki ben hala polistim. Kolay bir lokma değildim. Kendimi ezdirecek değildim.
Sonunda alışveriş merkezine geldiğimizde arabadan indim. Temiz havayı içime çekerek Hwang'a baktım. Gülümseyerek yanıma gelmiş ve elimi tutmuştu. Elimi çekmek istediğimde ise daha sıkı tutmuştu.
"Kaybolabilirsin dedektif."
İmalı bir şekilde gülerek yûrümeye başladığında ondan kurtulmak istiyordum. Sınırları zorlamaya başlamıştı.
"Dondurma yemek ister misin?"
"Bu havada mı?"
"Ne var ki?"
Göz devirdim her zamanki gibi.
"Seni böyle tanımıyorlar mı ya?"
"Hayır."
"Nasıl?"
"Bilmem, tanımıyorlar."
Önümüze çıkan ilk mağazaya girip kıyafet bakmaya başladık. Tabii o ne derse tersliyor ve istemediğimi açıkça belli ediyordum.
"En sevdiğin renk ne?"
"Sana ne?"
"Dedektif, zorlama lütfen."
"Mavi."
Hwang gülümseyerek önüne döndüğünde etrafa bakmaya başladım. Çalışanlardan bir tanesi ile göz göze geldiğimde gülümsedim ve buraya gelmesini sağladım. Çalışan gülümseyerek yanımıza geldiğinde Hwang şaşkın bakışlarla çalışana baktı. Bense Hwang'tan ayrılıp çalışanın koluna sarıldım. O da şaşırmıştı tabii ama Hwang kadar değil. Hwang'ın gözleri çalışanın kolunu tutan ellerimdeydi.
"Nasıl yardımcı olabilirim?"
Cilveli bir şekilde çalışana döndüm ve sanki Hwang burada değilmişçesine konuşmaya başladım.
"Acaba koyu mavi olan giysiler tam olarak nerede? Bu renkler biraz basit kalıyorda."
"Hemen gösteriyim."
Çalışan ile beraber kol kola giysilerin yanına doğru ilerledik. Hwang'da hemen arkamızdan geliyordu. Şuan bir şey yapaması o kadar hoşuma gidiyordu ki...
Çalışan bana uygun olan giysileri gösterip kenara çekildi. İçlerinden bir iki tanesini alarak soyunma kabinin nerede olduğunu sordum.
"İleriden sağa giderseniz görürsünüz."
"Lütfen eşlik edin."
Hwang kurduğum cümle ile ateş çıkan gözlerini bana çevirdi. Ancak ben onu görmezden geldim ve mızmızlanan çalışanın kolundan tutup soyunma kabinleri ne sürükledim. Hadi biraz daha oyun oynayalım Hwang...
Ben soyunma kabininde giyinirken(!) Perdenin arkasından çalışan ile Hwang'ı izliyordum. Hwang çalışanı gözden uzağa doğru götürdüğünde vakit kaybetmeden kabinden çıktım ve arkama bakmadan var gücümle koştum. Alışveriş merkezinden çıkarak Hwang'tan ne kadar uzağa gidebilirsen o kadar uzağa gittim. Güvende hissedene kadar koştum ve önüme çıkan boş inşaat alanına saklandım.
Kurtulmuştum. Sonunda mücadelem bitmişti. Kanıtımda vardı. Hwang beni engelleyemezdi. Bu iş burada bitmişti.
Yeni bölümmmm
Ryujinimmm kurtuldu sonunda kıskanç Yeji diye bir gerçekte varmış arkidesleer
Oy vermeyi unutmayınnnn
🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Dedektif // Ryeji
FanficYasa dışı uyuşturucu satma, bahis çetesi kurma ve birçok suçtan dolayı aranan Kelebek adlı suçlu aslında ünlü solo sanatçısı Hwang Yeji çıkar. Bu olayı araştıran ünlü dedektif Shin Ryujin ise, Yeji'yi halka açık bir şekilde suçlu olduğunu kanıtlamak...