3 Розділ.

55 6 2
                                    

Минали місяці, а дві світи вживалися і пристосовувалися один до одного. Лідери Орденів в таємниці спілкувалися із небесними чиновниками, верховні демони як і раніше не дуже спілкувалися та були не задоволенні тим, якщо хтось потрапляє на їхню територію без дозволи. Це стосувалося лише двох — Чорновод і Блакитного демона. Цзюнь У, як Безликий і Наслідний принц У Юна все ще був у в'язниці гори Тунлу із охоронцем Радником.
Дружба між двома парами ставала все міцнішою. Король Примарного міста відчував схожості із Вей Усянем, тому дозволив подружитися. Але на це не мало часу знадобилося.
Одного разу Се Лянь вирішив прогулятися по Примарному місту сам, поки Хуа Чен займається кількома справами. Покинувши  Храм Тисячі Ліхтарів і як дім  водночас, попрямував по головній вулиці. Всі примари знають хто він, тому ставляться ввічливо і зайвий раз не турбують.
Оглядаючи кіоски, ресторани, магазини, раптом помічає кіоск "Дивні предмети", назва не сильно була привабливою або тою що кричить. Наблизившись до неї, щоб подивитися що цікавого є.
– Доброго дня, що бажаєте чоловік нашого Господаря!– привітався привид.
– Мені просто цікаво. Є щось, щоб ви могли мені запропонувати?– зацікавлено дивився на різні предмети.
– Думаю що так! Вам неодмінно може таке сподобатися! Ось! Це рідкісні і особливі пігулки неодмінно можуть вас зацікавити! Але прочитайте інструкцію перш ніж ними користуватися!– запропонував привид-чоловік.
– Скільки вони коштують?
– Ви чоловік Господаря, вам все безсплатно! Гарного вечора~ – на прощання проговорив у слід.
Се Лянь нічого не зрозумів, що то за натяки, але не взяв до уваги. Раптом перед собою побачив гарного срібного метелика, що сів на ніс Принцу.
– Ге-ге! Я тебе повсюдну шукав. Ти так раптово покинув храм, що я почав хвилюватися!– казав метелик сидячи на кінчику носа.
– Пробач, я якраз збирався повертатися.– попрямував слідом за метеликом.
– Не вибачайся, ге-ге, це я сам винен, що почав турбуватися про такі дрібниці.
Тим не менш його слова не заспокоїли Принца.
Повернувшись, де побачивши свого чоловіка, вони по цілувалися в губи і сіли за стіл.
– То навіщо вийшов у велике Примарне місто, раптом загубишся?– м'яко промовляючи слова наливаючи чаю.
– Вирішив пройтися, пошукати щось цікаве. І знайшов.– дістав баночку із пігулками з рукава.
Поглянувши на предмет, який тепер стояв на столі, Хуа Чен здивувався, а Емін радісно рухав оком.
Банка була не велика, заповнена блакитними пігулками, а також в середині був ще якісь папірець.
– Ти сам це обрав чи тобі дали?– обличчя показувало неоднозначність.
– Мені це запропонували, а що? Я навіть не роздивився що це.
Демон почав сміятися, а Се Лянь почувався здивованими такою реакцією.

/ Хто пам'ятає ці пігулки? У Екстра Розділу оригінального твору  про таке подібне було.\

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now