– Не турбуйтеся, це нічого страшного. Добре, що ти ходиш до джерела, також раджу пити ці трави, хоча б раз на тиждень.– сповістила лікарка після годинного огляду.
– Але яка причина цього?– Вей Усянь.
– У вас буде двійня, тому тіло намагається пристосуватися до цього. Біль з часом мене, якщо навідуватися до цілющого джерела Лань та пити ці трави. А ще, краще відпочити тобі сьогодні.– пояснив причину мило посміхнулася.
– Дякую.– подякувала пара.
– Нема причини. Це я завдячую вам своє життя і мого улюбленого молодшого брата. Щось ще треба то кличте, але якщо часто тоді я змушена буду зачинити Лань Іна в його домі як мінімум три місяці слідкуючи за станом. Ви мене почули, до побачення.– перед останні речення були грубими ніж перші сказані.
Всі крім Вей Усяня і Вень Нін були в шоці ледве стаючи на ногах.
– Вітаю, Ін й Ванцзі!– зрадів мрець підходячи до ліжка.
– Що…? Як…? Це… можливо…?– тремтячим голосом казав нинішній лідер Гусу Лань.
– Батьки…?– Лань Сичжуй.
– Вітаю тебе Сичжуй!– весело підняв руки догори радіючи за свого друга.
– ЩО!? Неможливо!– крикнув обурений Цзінь Лін.
– Сідайте, я чаю приготую. Пообіцяйте що це залишить між нами.– суворо приготував чай і запропонував розповісти чотирьом про таку новину поки Генерал піклується про вагітного вкладаючи спати.
На Небесах теж свої пригоди…Фень Сінь і Му Цін знову сваряться, що дійшло до бійки, а Інь Юй намагається розняти обох. Але краще йому залишити все як є.
Причина чому два поважних чиновників знову кричать друг на друга було через їхнього колишнього Наслідного Принца Саньле.
Той став набагато рідше бувати на своєму троні ніж раніше. Для обох — це здалося дивним та серйозним вчинком.
– Ех...– зітхнув та пішов.
Помітивши рух обидва крикнули:
– Ваше Величність!
– Що? Ви знову сваритеся, а я хотів спитати де дівчина-привид живе.– спокійно повернувся до двох.
Інь Юй стояв мовчки наче солдат, не рухаючись зайвий раз.
– Дівчину-привид? – перепитав Му Цін.
– Знаю! Йди за мною.– Фень Сінь.
Почувши сердито прямував по заду інших, схрестивши руки.
Вони прямували до одного з не великих Небесних чертогів.
– Вона тут.– постукав у двері.
Побачила свого рятівника в білому, як ринула в обійми.
– Генерал Хуа! Ти прийшов, щоб навідати мене!– посміхнулася дівчина.
– Так, Бань Юе. Я теж сумував за тобою, останніми днями все стало так складно.
– А?– Му Цін.
– Мої змії-скорпіони теж сумували!– показуючи одного на своїй руці.
Сильна рука схопила за кість руки дівчинку.
– Це може бути небезпечно для них.– грубо пояснив охоронець у масці.
– Чого?/ Натяків на оригінальний твір БН буде більше, оскільки я читала книгу повністю, щодо МДК, то тут я дивилася аніме, тому можливо можу помилятися чи забувати місце знаходження певних місць.😉\
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...