- Що відбувається!?- кричали жителі поки не почули голос.
- Заспокойтеся! Я розберуся з цим.- холодно відповів Господар.
Він думав, що Хе Сюаню, прийшов щоб зробити погром.
- Інь Юй, можеш осідлати рибу.
Той кивнув і шукаючи місця де міг стрибнути на монстра.
Риба весело гралася із двома жінками, підкидаючи у верх.
- Коли пограєш, то кинь їх у ніг Господаря цього міста. Він потім цих двох покарає, коли дізнається правду.- холодно сказав.
Риба кинула тих, як сказали їх найкращій друг. Через високу висоту, слуга не міг стрибнути, тому повернувся назад.
- Хто ви такі?
Дві жінки впали на коліна з переляку і сльозами на очах.
Інші жителі завмерли, щоб не отримати таку участь.
- М-ми... нічого не зробили!- кричали жінки.
Від почутого, Хуа Лей покликав рибу Сянь і завмерли у повітрі. Риба зменшилися в два рази і зупинилася над землею, так, щоб мала дитина стрибнула. Так і сталося.
- Хуа-хуа!!!- крикнув хлопчик з відкритими обіймами летів до батька.
Хуа Чен прийняв у свої обійми.
Його вираз обличчя був сердитим і стурбованим.
- Я так сумую за, Хуа-хуа. Ця риба на ім'я, Сянь допомагала мені повернутися сюди! Я за допомогою погрався із цими жінками. Вони ті, хто розказував мені в обличчя жахливі речі про те, як правильно або смачно їсти дитяче тіло!- показував пальцем.
Ці здригнулися, коли зрозуміло хто та дитина.
- Інь Юй, схопив цих двух і у темницю, я з ними пізніше розберуся. А ти мені розкажи, що трапилося тоді і зараз, добре?- м'яко звернувся до дитини.
- Так! Мені треба стільки всього розповісти.- перед тим, як піти, він торкнувся морди дракона на прощання і попросив докласти Чорноводу про події.
Після розповіді, батько запис що зберігся у метелика відправив Се Ляню.
Два брата які були поряд слухаючи запис шоковано глянули друг на друга.
- Невже в такому віці він зміг пробудити свої темні сили...?- Ши Цинсюань.
- Так. А ти що очікував? Він син двух могутніх батьків, що керують сильними територіями. Чи можемо ми навідатися до міста, щоб я приніс свої вибачення?- Ши Уду.
- Думаю, що погана ідея. Сань Лань може бути злим, ви ще після тих ударів не вилікувалися. Краще будьте тут. Я сам намагатимуся все владнати.- пояснив ситуацію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...