27 Розділ.

13 1 0
                                    

Наступного дня, Се Лянь хотів навідати Безликого Бея. Почувши про це від Хуа-хуа, Хуа Лей захотів теж дізнатися про це. І ось вони вже були біля гори Тунлу. Це місце дуже зле, зловіще. Хлопчик трішки злякався такої сильної, злої енергії, що не квапився йти вперед. Бог побачив, як син налякано дивився на те місце.
Тоді бере на руки, заспокоюючи свого улюбленого малюка.
– Все добре. Щоб моєму сину не було так лячно, я понесу тебе.– поцілував в щічку.
Кровава квітка хапає руками одяг — більш безпечно почувається.
Повільно увійшли, йшли поки не зустріли чоловіка.
– Принц Саньле! Як давно ти не навідував нас...– замовк радник побачивши дитину на руках.
– Це мій син. Він захотів провідати це місце разом із мною. Він тут вперше, тому трішки боїться. Хуа Лей це мій колишній радник Санлье Мей Нянцин (наче так).– коротко познайомив.
– Яке сильне дитя, виросте із змішаними рисами характеру обох батьків. Крім того ще буде багато знати і вміти ще юних років.– посміхнувся, гладить голову Кровавої квітки.
Потім провів до мети цієї не довгої подорожі. Ув'язнений сидів спокійно ніби очікував на їхню зустріч і з теплою усмішкою привітав поглядом.
– Санлье і Санлье молодший. Радий бачити.
– Я теж палива вас бачити, Цзюнь У.– тепло відповів, з такою повагою попри те, що той лиходій.
– Це той, про кого ти казав, тато Се? Колишній Небесний імператор, колишній Наслідний Принц Юнаня та той хто вбив і вдягався у Безликого Бая?– впевнено запитав у Бога.
– Ха-ха-ха! А ти багато, що розповів такому юному дитині.
– Так, я йому багато розповів, дуже багато.– коротко пояснив Се Лянь ставлячи на ноги хлопця.
– І ти не боїшся мене?
– Чого б це я, повинен? Я певен, що ви не зможете заподіяти мені шкоди, а навіть якщо так, то я краще і більше різних атак знаю!– схрестив руки.
– Звичайно знаєш. Я чув про чутку із другого світу, що Хуа Лей відвідав клан Гусу Лань. Я знаю наскільки ти могутнім будеш в поєднані таких батьків.– посміявся той.
– Ти можеш увійти до нього. Ви поспілкуйтесь, а я із радником теж побалакалю, по душам.– пішов.
Кровава квітка підійшла до Цзюнь У і сіла йому на коліна без жодного прояву страху.
– Навіть, якщо у світі є багато лиходіїв, схожих на мене, завжди є крихітна частина доброї душі. Але знайти її дуже складно, але шанси звичайно є.
– Цзюнь У, справді розумний. Шкода, що ви стали лиходієм...– сумно опустив очі.
– Не сумуй! Я був поглиблений у ненависть, темряву, безнадію. Тому шансів на те, що можливо могло бути по-іншому, доволі не великі, а скоріше крихітні.– пояснив той.

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now