5 Розділ.

40 5 1
                                    

Хуа Чен вклав Ге-ге, спати, бо той втомився від такого солодкого вечора~ . Накрив ковдрою, поцілував в лоб і тихо пішов із спальні.
– Інь Юй.– суворо покликав слугу.
– Так.– з'явився не звідки у масці.
– Підготую десять медсестер, поклич лікаря і покажи їм це. Всіх їх приведи до Палацу неймовірної насолоди.– наказав слузі.
Той слухняно кивнув і зник виконуючи наказ.
Через декілька годин відпочинку, Се Лянь прокидається із дивним відчуттям.  Пізніше починає розуміти, що навколо нього декілька медсестер, що щось записують і спілкуються.
– Доброго дня, як спалося?  Щось відчуваєш?– спитала одна з жінок.
– Ммм... Дивне відчуття... Де Сань Лань?
– Все добре, це означає, що процес почався. Ваш чоловік залишив свого особистого слугу як охоронця, який всюди буде з вами. Вже якраз готовий чистий одяг та їжа, смачного.– посміхнулася демонічна жінка.
Після всіх процедур, Се Лянь вирішує навідатися до смертних з ним також йде Інь Юй.
Прибувши він почав пояснювати що сталося, а також пропонуючи пігулки дітонародження. Почувши про таке у обох сяяли очі.
– Ти справді даш нам їх!?– зрадів Лань Усянь.
– Так.
– Ти справжній Бог!– радів Старійшина Ілінь.
– Дякую.– Лінь Чжань.
– Я чула про чарівні пігулки? Чи може мені хтось про це краще розповісти?– Вень Цин.
– Так, звичайно.– без вагань відповів Вей Інь передаючи.
Вень Цин є лідером  Ордену Цішань Вень, а також гарним лікарем і цілителем.
Їй, коротко пояснили для чого ліки.
– Тепер, коли ви хочете дитину?
– Сьогодні.– відповів Лань Ванцзі.
Лань Усянь здивувався і відвів голову в сторону.
– Ну, можна... і сьогодні... Тільки можна, щоб це була таємниця? Ми хочемо, щоб це був секрет! Я думаю, що сказати Вень Ніну буде теж треба.– радісно сповістив жінці.
– Гаразд, як забажаєте, коли зустріну свого молодшого мерця, так одразу і розкажу.– посміхнулася доброю усмішкою.
Се Лянь і його охоронець покинули смертних і попрямували на небеса, щоб подивитися що там й  як. Може якісь нерозуміння з'явилося.
Лань Ванцзі потягнув за руку до їх будинку, а у іншій руці тримав банку із ліками.
– До побачення!– махав на прощання.
Як тільки обидва залишилися на одинці у спальні, Лань Ванцзі накинувся на свого чоловіка. Руку суне до рота, щоб покласти пігулку, щоб той теж прийняв, так як сказано.
Пристрасно, жадібно збуджує свого Вей Усяня не даючи тому навіть перепочинку.
– Лань Ванцзі... більше... більше...– повільно і так солодко промовляє біля вуха.
– Мм.– слідом була і згода молодшого брата Лань Січень.

/ Вень Цин теж жива і тепер лідер свого Ордену. А брат труп, як й в самій історії.\

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now