З наступного дня почалися індивідуальні уроки. Кожен вчився на різних інструментах, і у когось був інший вчитель. Всі троє молодших дітей дуже активно вчилися і їм подобалося подібне. Також він ще познайомилися із Цзінь Лін, Лань Цзіньї та колишнім лідером Лань Цижень.
Через кілька днів, хлопець вже звик і почав довіряти новим особам поки до них не завітали ще декілька нових незнайомців, як сказав Вей Усянь:
– Це особливі гості, щоб навчити рідкісною і таємною технікою криги.
Всі четвер, а також Лань Цзіньї і Цзінь Лін взяли мечі.
– Я Сяо Сінчень, який декілька днів буде вас вчити моїй рідкісній техніці на мечах, тож попрошу уважно слухати мене і намагатися повторити.– поважно пояснив тимчасовий вчитель.
На його та коханого Сюе Ян подив вони добре та швидко розуміли матеріал в такому віці.
Коли тиждень закінчився.
– Ти прийдеш ще?– сумно дивився за Лань Ванцзі, Лань Вейюан.
– Через тиждень, він буде тут знову на тиждень.– пояснив Се Лянь.
– Ура!– зраділи двійнята.
– Будемо з нетерпінням чекати!– Цзінь Лін, Лань Цзіньї, Вень Юань.
Попрощалися і ті відправилися на Небеса, де на них чекали багато знайомих чиновників. Які вітали тали з поверненням й розпитували про те що відбувалося, і велика кількість додаючи ще Му Ціна і Фень Сіна, і батьків уважно слухали його веселі розповіді.
– Таємна техніка?– поцікавилася Бань Юе.
– Так! Сяо Сінчень, показував нам її на мечах!
– Це цікаво!– Ши Цинсюань.
– А покажеш нам, щось просте?– Пей Мін.
– Звичайно!– витягнув мечі, який йому подарували.
Став в бойову стійку, махнув і одна із змій, що таємно під крадалася до хлопця перетворилася на лід.
– Справді дивовижно...– Ши Уду.
– Я щось про таке не чула.– Лінь Вень.
І потім так само зруйнував лід.
– Ця людина дуже обдарована. Цікаво хто його навчив.– Му Цін.
– А що ще ти навчився?– Пей Су.
– Вей Усянь, відкрив мої потаємні можливості темної енергії, а Лань Чжань світлої. Ще мені подарували гарну зброю!– даючи знак.
Фень Сінь дістав із-за спини продовгуватий інструмент Гуцінь.
Той почав грати приємну, заспокійливу мелодію. Всі здивовано слухали не закриваючи очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...