- Ти знаєш що це?- ледве заспокоїв свій сміх.
- Ні, я якраз хотів у тебе спитати.- посміхнувся.
- "Пігулки дітонародження" — унікальні і рідкісні, оригінальні лише десять штук знайти по всьому світу можна.
Я справді мріяв про нашу спільну дитину, але оскільки ми одної статі, це складно... Знаючи тебе, я не зміг запропонувати таке. Побачивши ці ліки я зрозумів, що настав час сказати, ге-ге, про це.– широко усміхнувся.
Почувши такі слова Принц сильно почервонів і відвів погляд.
–Я-я... т-теж... лише з-за...– ледве вимовив ці слова.
Хто міг подумати, що обидва в таємниці від іншого хотіли біологічну дитину.
Почувши ці жаданні слова, Сань Лань, допивши чай, встав із-за стільця. Підійшов і присів перед своєю коханою людиною.
– Ти впевнений? Цей варіант складніший, болючий і забирає багато сил. Я не змушую, ге-ге, робити подібне.
Якщо хочеш можемо просто усиновити, кого забажаєш. Кохаю, ге-ге.– поклав голову на коліно, заплющив очі.
– Так, я хочу цього. То що треба робити?– гладить голову, що у нього на колінах із червоним обличчям.
– Для початку двоє однієї статті випили по одній пігулки, а потім зайнялися сексом. Сформування плоду і адаптація чоловічого тіла для народження дитини займе як мінімум рік.
– Справді?... Багатенько... А такі пігулки можуть працювати на смертних? Ну, типу магів?
– Так, якщо вони матимуть сильно і багато енергію, а також достатню енергію Ян та Інь. А що?– підняв голову дивлячись в гарні очі.
– Просто... Чи можна запропонувати Лань Ванцзі і Лань Інь подібне? Мені лідер Ордену розповідав по секрету, що ті двоє хотіли би щось подібне, але як такого не мали. Що думаєш?
– Думаю, що можливо, якщо це буде Вей Усянь. У нього шансі набагато більше ніж в чоловіка.– підняв на руки у весільному стилі.
– Якщо ти згоден, то... як щодо того, щоб зробити це прямо зараз?– в його оці читалися радість, збудження і турбота.
– Га?– Генерал Хуа не встиг щось зробити, як його вже принесли до їх спільного великого ліжка. Вся шкіра з ніг до голови була багряно-червоною кольору.
Неперевершений дістав дві пігулки, одну дав своєму партнеру, а іншу сам проковтнув.
Повільно наблизився, повалив Се Ляна на ліжко починаючи обдаровувати приємними поцілунками й укусами, залишаючи сліди на білій шкірі дуже помітними. Улюблене місце Господаря Примарного міста було торс, шия і стегна.
До носу доніс приємний аромат пахощів, такого ніжного та водночас солодкого смаку.
– Ти коли це встиг запалити... ах... пахощі...?– ледве промовляючи слова в голос.
– Щойно, ге-ге, подобається таке?
– Так, дуже...
Вони цілуються пристрасними поцілунком відчуваючи свої тіла, що так близько друг до друга./ Ха-ха-ха, як вам? \
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...