16 Розділ.

20 3 0
                                    

Коли двійнята виповнилося три рочки. Вони вже непогано ходили. Через пігулки дітонародження, діти швидко ростуть і розвиваються, майже по годинам.
Вень Нін разом із Лань Сичжуй й Лань Цзіньї сиділи на галявині поряд з двійнятми, що  гралися з кроликами.
Бо Лань Січень отримав багато турбот як лідер, роблячи разом із Лань Цижень, а Цзян Чен вже як три тижні тому забрав Цзінь Лін до свого клану на суворі тренування. Батьки своїх трьох дітей кохаються в Холодному джерелі.
– У тебе справді дивовижні батьки, родичі, знайомі!– Лань Цзіньї.
– Дякую.
– Я залишу вас, піду.– сказав Вень Нін.
– Куди? Навіщо? Чому?– Лань Цзіньї.
– Хочу побачити старшу сестричку. Не турбуйтеся, я мрець, швидко повернуся. Вся відповідальність на вас учні Гусу Лань.– посміхнувся, попрощався із зник з поля зору.
Діти гралися із кроликами, а двоє старших спостерігали за ними. Гарна, сонячна погода, прохолодний вітерець. Двом старшими — це нагадало той день коли двійнят перший раз сказали " Батько Чжань і Ін". Тоді всі були такі щасливі почувши перші слова дітей.
Поки Лань Вейюан не помітив комах, які налякали його. Очі стали червоними, а навколо почала збиратися темна енергія. Дівчинка побачивши це злякалася ще сильніше і голосно заплакала, а за нею, і братик.
Лань Цзіньї взяв на руки Лань Сян, заспокоюючи.  А  Лань Сичжуй відігнав темну енергію теж обійнявши та заспокоюючи хлопчика.
– Що це було?– Лань Цзіньї.
– Не знаю… Напевно його налякали комахи і… прояв темної сили?– схвильовано дивися на друга.
– Треба повідомити їх, батькам!– Лань Цзіньї.
Було вирішено. Двоє стурбовано та швидкими кроками йшли до джерела де перебували батьки.
– Батьку, тату! Сталося щось надзвичайно дивне!– гукає найстарший син.
Двоє батьків вийшли з води, одягнулися та попрямували то двох інших. Молодші учні пояснили ситуацію.
– Це нормально в такому віці мати щось подібне?– Лань Цзіньї.
– Не певен...– замислився Лань Ванцзі.
– Батьку Чжань і Ін!– зраділи діти.
Вей Усянь взяв обох на руки.
– Ми розберемося самі, ви напевно втомилися.– Лань Усянь.
– Дякую.– Лань Ванцзі.
Обидва поцілували в щічку старшого сина і зникли.

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now