Те що сталося із Лань Вейюан, дуже шокуюче. Декілька відомих і гарних лікарів почали оглядати двох дітей.
– Ну, що там?– хвилюючись тримає за руку коханого.
– Обоє стійкі до темної енергії. Однак Лань Вейюан має наслідувані гени вас, Старійшина Ілін.– повідомив лікар.
– Це ж над ним...
– Ніхто не сміє образити наших дайте, я зроблю все, щоб ніхто цього не зробив!– приголубив до себе Ілінь, даруючи тепло, любов і поцілунки.
– Це була захисна реакція дитини на щось небезпечне для нього.– покинув їхній дім лікар.
– Батько Ін…– двійнята підійшли і обійняли батька заспокоюючи.
– Мої діти... хочу, щоб ви йшли щасливою дорогою, не тою через яку я страждав в минулому...– уткнувся носом в торс Лань Ванцзі.
– Все буде добре, я особисто про це потурбуюся. А тепер давайте їсти.
Спочатку поїли батьки, а потім по одному дитя годували безпечною їжею.
– Ще! Ще!– щасливо просили добавки.
– Гаразд, зараз.– сміялися батьки.Ще будучи вагітним, Се Лянь бував на природі, в спокійних місцях. Хуа Чен був часто поряд з ним, пестячи лагідно живіт, кажучи:
– Наш малюк буде сильною особою, стане Принцом всіх світів.
Або по-іншому казав:
– Кровава квітка, ми любимо тебе і чекаємо всім серцем. Скоріше би побачити, я із ге-ге дуже хочемо тебе.
Му Цін і Фень Сінь частково, непомітно охороняли так само, як Інь Юй. Двоє Генералів часто сварилися про те, хто більш турботливий по відношенню до Небесного імператора. Бань Юе, Ці Жун і його син, друг обожнювали гладити живіт вагітного принца. Їхні здивовані очі, треба на власні очі бачити. Двоюрідний брат став більш добрим до свого кузена. Якщо Се Лянь чогось сильно хотів, йому це приносили дуже швидко. Бувало декілька разів коли болів живіт, але це нічого страшного не було, просто пити трави — казав лікар. Ці слова сильно заспокоювали батьків.
Після народження, Хуа Чен був тим, хто перші дні не відходив від дитини.
Один звичайний день, коли Інь Юй грався в дитячій, ігровій кімнаті для дитини.
Хуа Лей дуже полюбляв гратися з ним. Вони багато годин грали, обидва занурюватися в приємні веселощі. Навіть Інь Юй, отримував несамовите задоволення, вперше за останні роки./ Я напевно буду писати деякі моменти, найприємніші в певні руки з двух світів. Також можу повертатися у минулі події героїв, які саме з дитиною пов'язані.\
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...