– Гей, ребята! У мене з'явилася ідея!– крикнув Вей Усянь.
– Яка?– Лань Сян.
– Може зробимо сюрприз моєму брату! У нього скоро буде день народження! Давайте навідаємось несподівано до мого другого другого дому по рахунку. Як ідея?
– Мене зацікавило. А можна покликати твого племінника і мого друга?– Лань Сичжуй.
– Звичайно! Як щодо вас?– звернувся до двійнят.
– Ми за!– зраділи вони.
– Угу.– підтвердив з кухні, Лань Чжань.
Лань Ванцзі став готувати на всю сім'ю їжу, яку всі так сильно люблять, навіть дарують багато поцілунків від кожного члена сім'ї. А від гостів багато подяки і компліментів — сильно подобається Другому нефриту клану Лань.
Тому через день, вони повідомили лідеру Лянь Січень про візит. Вень Нін залишився за старшого в їх домі. Взявши коней, Вей Усянь посадив Лань Вейюан попереду. Лань Ванцзі же дівчинку Лань Сян. Вень Юань сидів разом із своїм коханим Цзінь Лін. Лань Цзіньї був один, і йому це подобалося, багато місця вільного.
Декілька разів робили перевали, щоб поїсти, накормити свій транспорт, та відпочити від неперервної поїздки.
– А ми встигнемо?– стурбовано запитала дівчинка-ангел.
– Так.– тримав на руках щасливий Лань Чжань.
Після відпочинком знову в дорогу.
Були на місці в ночі, двійнята і Цзінь Лін мирно спали.
– Лань Чжань залишайся тут, а я по піклуюся.– відправився до лідера Ордену.
Пройшов скрізь бар'єр. Стража відчула темну ауру як і лідер, вони всі оточили його.
– Воу-воу! Спокійно! Я свій, свій! Прийшов до клану, що піклувався про мене, а також я сумую за братиком.– намагався заспокоїти націлені зброї.
– Брат...? Ти чого тут так пізно? І без попередження?– здивовано позіхає Цзян Чен.
– Сюрприз! Я не один, просто вони втомлені, можете ви допомогти нам дійти до ліжка? Твої племінники втомилися, Лань Чжань зараз на охороні.– пояснив коротко.
Всіх втомлених гостів посилили і відправили в ліжка. Всі до одного спали, як вбиті.
На ранок, всі разом крикнули:
— З днем народження, Цзян Чен!!!!???
– Дякую велике вам всім.– посміхнувся.
– Ми прийшли, щоб привітати і відсвяткувати твій день народження, дядько– Цзінь Лін.
– Так! Тату Ін, коли ми будемо їсти?– спитав ангел.
– Скоро будете їсти, їжа на даний момент готується.– звернувся до дитини лідер.
– А багато їди?– спитали одночасно Лань Вейюан та Лань Цзіньї.
– Достатньо, щоб мої дорогі гості були ситі. В майбутньому повідомляйте, а то хто зна, що могло бути, якщо б ми одразу атакували тебе?– стурбовано каже.
– Мій чоловік врятує мене, я впевнений в цьому!– Лань Ін.
– Так! Тато Чжань дуже сильний і небезпечний для ворогів!– крикнула Лань Сян, з такою впевненістю в очах.
– Згоден із сестрою!– руки в боки, голову при підняту до верху, Лань Вейюан.
Ближче до обіду був великий банкет на честь Цзян Чена.
Справді весело, позитивно проводили час. Всі весело бавилися, деякі пили, як от Старійшина Ілінь. Своєму чоловіку категорично забороняє, щоб мало що може статися. Така особа, як Лань Ванцзі може що завгодно вдіяти — це не дуже добре./ Остання частина, напевно буде наступною. Чекайте 😉.\
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanficПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...