15 Розділ. 🎉

25 3 0
                                    

Наступного дня після народження Принца трьох світів, почалися роди у Вей Усяня. Якраз тоді, коли Лань Сичжуй, Лань Січень та інші учні пішли на полювання з вечора не підозрюючи нічого.
– Лань Ін, розслабся, зараз знеболююче подіє і стане краще.– Вень Цин  намагається заспокоїти.
Біль така нестерпна, бо це чоловіче тіло.
Цзян Чен і Лань Чжань стурбовано ходили біля дверей, туди, сюди. Поки обидва не почули плач двух дітей. За летіли в дім. Вони побачили, як Вень Нін заспокоює Вей Усяня, що лежить на ліжко із заплаканими очима.
– Вітаю! Ось, тримати, хлопчик і дівчинка. Його батькові треба відпочити два дні не менше. Тому не дозволяй, йому щось робити.– останні речення були з нотою серйозних намірів.
Відала по даній людині на одного.
Вона лідер, тому довго не затримуючи через достатньо багато своїх важливих справ.
– Я знову став дядьком, яка радість.– ледве стримую сльози щастя, Цзян Чен.
Лань Ванцзі кивнув у відповідь.
Двоє вклали на одне дитяче ліжко.
– Я вас залишу, буду на вулиці для охорони.– Вень Нін.
– Як себе почуваєшся, братику?– спитав молодший.
– Краще ніж було, Цзян Ваньінь.– закрив очі.
– Добре.– посміхався Другий нефрит клану Лань.
– Доречі, ви придумали імена дітям?
– Дівчинка Лань Сян.– повідомив Лань Ванцзі.
– Хлопчик Лань Вейюан, та  Молодший  Вей.– тихо посміявся Лань Ін.
– Непогано, мені подобається.
Доречі ви чули, що вчора Бог теж народив дитину?– Цзян Чен.
– Так.– відповіли обидва.
– Але я думаю, що дітей знайомити краще буде коли стануть старше, поки що краще їх тримати по далі від зайвих очей. Я думаю що можна у мого хлопця… кхм… лідера Гусу Лань взяти дозвіл на невеликий банкет лише між своїми, щоб відсвяткувати таке свято!– впевнено запропонував, інші мовчки згодилися.
Обіду другого дня якраз повернулися група осіб Ордену Гусу Лань. Всі були втомлено розійшлися хто куди, крім чотирьох постатей.
– Ребята! Привіт! Давно не бачилися, ви втомилися? Може завітаєте до нас? Ми вас нагодуємо всілякої їди!– щасливо потягнув двох, а інших двох його чоловік.
– А? Може пізніше…?– Лань Січень.
– Ні, прямо зараз, брате.– вперто вів дві руки до свого дому.
Як тільки переступили поріг то почули плач дітей та завмерли.
– Що за плач?– Лань Січень.
– Це плач наших дітей. Лань Січень став дядьком двох, а Лань Сичжуй має брата і сестричку!– посміхнувся Цзян Чен виглядаючи тримаючи одну з дітей, яку плавно вкладає спати. Вень Нін робити теж саме тільки сидячи біля дитячого ліжка.
– Вей Ін народив вчора, тому ми запрошуємо вас.– спокійно випалив холоднокровний Хангуан-цзюнь.
– Дядьку!– зрадів Цзінь Лін.
Цзян Чен обережно дав Лань Сян в руки. А Лань Сичжуй братика Лань Вейюан. Обидва щасливо дивляться на дітей.
Лань Цзіньї роздивлявся.
Раптом немовляти відчули, що на них дивляться і відкрили очі.  У дівчинки сірі очі, як в Старійшини Ілінь, а у хлопчика золотисті, як в Хангуан-цзюнь.

/ Я як уявляю, то радію, наскільки милі вони.🤭\

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now