Хлопчик часто хотів зняти маску слуги Господаря, але це не сильно подобалося йому.
– Не треба чіпати маску, мені таке не подобається. Я хочу носити її.– суворо ховав обличчя разом з маскою подалі від маленьких цікавих ручок.
Дитина повернула голову і побачила не велику групу, сріблястих метеликів. Декілька з них сіли на одяг, а одна на ніс Принцу. Хуа Лей почав весело сміятися і аплодувати в долоні сидячи на великому килимку. Його посмішка сяяла щастям, світлом та надією. Два ока спостерігали, як навколо нього літають, так легко, спокійно метелики. Раптом дитина захотіла доторкнутися до метеликів. Схопивши двух, метелик, ті змінили колір. Тепер колір одного був кровава–червоним, а другого золотистим. Коровава квітка захотіла доторкнутися до всіх тих маленьких демонічних істот.
Се Лянь розбирався із деякими менш серйозними справами, як Імператор, а Господар Примарного міста у їх спільній кімнаті сидів за столом навчаючись красиво писати.
Бо якщо ге-ге дізнається, що той не тренувався, то буде сильно сердитися.
Дитині набридло грати в іграшки, тому вона підняла ручки і тяглася до Інь Юйя, щоб той взяв на ручки. Охоронець без вагань виконав прохання, за вказівками пішов в тому напрямку, який крихітний вказівний палець показував.
– Доброго дня, Принц Хуа Лей, хочу до вас.
– Гаразд, поки вільний.– забрав до себе на руки.
Охоронець кивнув і покинув кімнату, закрив двері.
– Я бачу, що моєму улюбленому синочку добре проводив час разом із Інь Юй, так?– дивлячись на перетворених метеликів.
Хлопчик щасливо дивився на свого батька.
– Хуа-хуа!– раптом промовив той.
Хуа Чен і навіть Емін здивовано глянули на нього.
– Кровава квітка, можеш повторити це ще раз?– лагідно запитав.
– Хуа-хуа, їсти!– радісно схопив своїми маленькими ручками за одяг свого батька.
– Так, я твій батько.– встав йдучи до кухні, щоб покормити.
Дав пляшку з молоком, той з цікавість схопив, притулив до вуст, п'є молоко.
– Ти б хотів, сьогодні навідатися до свого другого батька?– спитав, сидячи поряд.
Доївши кивнув у відповідь.
Зібравшись, у двох увійшли до Небесного царства.
Відчувши демонічну ауру, деякі чиновники завмерли, крім імператора. Велика кількість чиновників і жителів Небес не звикли, що до них приходить Неперевершений Демон.
– Се-тату, Се-тату!– просила дитина.
– Зараз, ми скоро будемо на місці. Твій тато, теж сумує за тобою, але через тих тупих чиновників, що повне сміття, які не можуть самі розібратися, він і не може бачити тебе частіше.
– Ти кого сміттям назвав!?– крикнув Му Цін, підходячи до них.
– Про вас. Крім мого Наслідного Принца Саньле і Бань Юе, тут нікого нема нормального, розумного.– сердито споглядав.
Хуа Лей дивився на свого батька і повторив за ним, що біля нього відбулася вбивча аура.
– Ти чому дитину вчиш!? Як вбивати і знущатися зі смертних?!– додав Фень Сінь, дивлячись на дитину, яка копіює поведінку батька.
– Почнемо з того, що це мій син. Ти забув? Ти Цуо-цуо зовсім не виховував, пам'ятаєш? То ж не вказуй мені, що робити!– останні слова сказані настільки грубо, що хлопчик злякався і голосно заплакав.
– От що ти робиш із дитиною! Ти тільки лякаєш її!– Му Цін.
Така ситуація почала набирати все більше обертів, поки раптом обох чиновників не заткнули роти білою стрічкою.
– Хто посмів ображати мою сім'ю.– холодним тоном йшов Се Лянь.
Побачивши чоловіка у білому, Хуа Лей замовк дивлячись на нього, ніби згадав хто то.
– Вибачте...– винно вклонилися.
– Можливо я вас і пробачу, але не думайте на милосердя.– невдоволено хмикнув.
Раптом метелики червоного і золотого кольору оточили двух Генералів і почали атакувати.
– Що це таке!?– крикнули обидва.
– Це не я. Ви образили Принца трьох світів.– задоволено посміхнувся.
Се Лянь взяв до рук дитину.
– Не звертай на них увагу. Ви прийшли до мене?– посміхнувся своєму чоловіку.
– Хуа-хуа, Се-тато!– поцілував свого батька в щічку.
– А мене?– дитячими очима дивився на сина.
– Хуа-хуа, Се-тато!– поцілував другого батька.
Метелики тим часом повільно відступали.
– Він так мило нас називає!– голосно радіє і сміється Імператор.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...