1 Розділ.

166 9 1
                                    

/ Для початку хочу дещо що пояснити. Оскільки я збираюся з'єднати два світи БН (Благословення небожителів) і МДК (Магістр диявольского культа), то може бути моя логіка яка не сходить з оригіналом; можливо спойлери; тут можуть бути ті живі персонаж, які у творі мертві; може створю кількох своїх лиходії якщо треба буде.
Також можливо трішки🔞.

( Я так мрію купити і почитати третю її історію, але поки не бачила книг українською мовою 😢.) \

Раптом в центрі світу спалахнув великий викид енергії Ян, що поширювався по всій території. І кожен хто був культиватором або магом потрапляючи під вплив енергії  відчув сильний головний біль через потужну силу. Це минало лише через три години після впливу. Населення і клани були стурбовані подібним. Всі монстри і лиходії відчули сильний біль в тілі наче їх розбирають по атомам і молекулам.
Небеса за тремтіли ніби ось-ось знову впадуть. Небесний імператор стурбовано намагався зрозуміти, що сталося. Але вирішив, що найкращій методом були збори. Не тільки небесних чиновників ще й демонів із статусом 'неперевершені'.
– Я зібрав вас всіх, щоб в дещо розібратися. Мені не здалося, що Небеса за тремтіли?– серйозними тоном запитав у інших.
– Так, ми впевнені!– крикнув Ши Цінсюань.
Поряд з ними стояв Хе Сюань із сумним поглядом, з іншого боку стояв невдоволений старший брат Ши Уду.
– Я відчув потужну духовну енергію.– Пей Мін.
– Це щось ненормальне! Ми ледве не втратили Небеса, вдруге!– обурений Му Цін.
– Так і це точно ніхто з нас.– Фен Сінь.
– Води стали ще більш не керуючими.– підмітив Чорновод.
– Населення Примарного міста теж відчуло викид демонічної потужної енергії і вона точно не моя.– схрестив руки Хуа Чен.
– А мені навіть поїсти не дали смачно! Кузен, виріши це питання!– скиглив Ці Жун.
Се Лянь зітхнув подивившись на всіх, хто був присутній на цих екстрених зібраннях.
Чиновники шумно обговорювали ситуацію, а три демони мовчки дивилися хто куди. Тоді Імператор хотів щось сказати, але голосні обговорення заважали. Помітивши це, особа в червоному крикнув всім замовкнути посилаючи демонічну ауру. Почувши всі замовкли, деякі лячно дивилися на того, хто стояв поряд із Імператором.
– Дякую, Сань Лань. Я вважаю, що треба обшукати території на наявності чогось дивного і підозрілого. Тому, якщо хтось знайде щось підозріле у свої оволодіння, повідомте Лінь Вень.
– А хіба не повинна бути ув'язнення?– поцікавилася  Юйши Хуан.
– Так, але я дав їй шанс стати тою кому стануть знову довіряти. І ніхто краще за неї не розбереться в паперах,  так?  Не турбуйтеся, Повелителька Дощу. Я слідкую за цим.– дружелюбно посміхнувся.

/ Ши Уду, Ці Жун як ви вже зрозуміли будуть живі, точніше воскресли. 🤣\

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now