Почав Вень Юань з того, що біг шукаючи Цзінь Лін. Побачив, як той спілкується із Лань Цзіньї.
- Ми можемо поговори на одинці?- схвильовано схопив за руку.
- Щось не так, Лань Сичжуй?
- Це особисте, Лань Цзіньї...- коротко пояснив.
Вони відійшли подалі від інших зайвих очей.
- Я закоханий в тебе.- без сорому або невпевненості відповів.
Від почутого, Цзінь Лін сильно почервонів. Обидва мовчали, один через сором, а інший чекав відповіді.
- Т-теж...
- Ура. Тато, був правий.- обійняв того.
- Тато...? Тобто мій дядько?- здивовано обійняв у відповідь.
- Так, він. У мене лише два тати, і всі про них знають, як дві протилежності та рятівники.
- Я радий, що через дядька ми призналися в почуттях...
- Ось, як все було! Я справді дуже щасливий.- Вень Юань.
- Молодець, ми тобою пишаємося. Ти більш сміливий за мене.- посміхнувся Лань Чжань.Хуа Лей голосно сміється підстрибуючи на хвилях, які створює Ши Уду і Ши Цинсюань теж користується таким моментом.
- Це так весело! Обожнюю воду!- радісно бавився.
- А я свого старшого брата.- користуючись віялом став біля Повелителя Вод.
Поки раптом обох не покликали через духовну мережу. І забули про дитину, яка впала у воду. Хуа Лей почав панікувати хапаючись за останні спроби дихати. Вода почала потрапляти в організм, блокуючи легені та інші органи. Дитина вже ледве трималася у свідомості, поки згадувала своїх батьків і друзів. Її мале тіло, повільно йшло на глибоке дно, оскільки вони гралися далеко від берега, щоб їх ніхто не побачив. Поки раптом не відчув якусь енергію, яка почала наповнювати його тіло, виганяючи воду.
Чорновод, що сидів у своєму логові відчув неспокій на душі, тому вирішує перевірити за межами своїх території разом із своїми риб'ячим драконом, що з одних кісток.
Тим часом хлопчик згадав, що казав тато.- Ти син Короля Демонів і Бога. Ти маєш силу Інь і Ян. Одного разу твоя темна сила прокинеться раніше ніж ти можеш очікувати. Поки ми з тобою нічого з тобою не трапиться, будь сміливим.- Хуа Чен.
Король Демонів знав, що в такому віці не можуть навіть йти річ про сміливість, але це повинно бути поштовхом в майбутньому, коли стане старше.
Але це допомогло зараз, Кровава квітка заспокоїлася, коли відчула, що захищає її ж сила. Він зміг дихати, поки його зла сила допомагала дитині. Його очі стали червоними, як одне око у батька.
Думаю, що зробити, не свідома піднімає руку до верху.
- Що ви тут робите?- сердито спитав у бої чиновників.
Поряд з ним був дракон.
- Ми? Ми граємося з... ДИТИНА!- крикнув Ши Цинсюань.
- Що?
- Брат, ти забув про дитину!!!!???- кричить Повелитель Вітру.
Тоді всі троя напружилися. Різко з'явився простір куди вода з того не сього лилася. Навколо сьогодні круглого простору, що був глибоким раптом почувся дуже гучний рик темної сили. Вони завмерли, навіть дракон здригнувся. Тіло дитини піднялося вгору над тою ж самою пропастю.
Дракон схопив тіло тримаючи на кінці свого хвоста, обережно, щоб не зламати ще крихкі кістки. Чорновод тим часом наніс сильний удар, що болем проникло в Ши Уду.
- Як ти міг не слідкувати за цим!? Жалюгідний, Бог, що ледве не вбив сина, мого друга!- гарчав на того.
Справді, за останні п'ять років, вони здружилися, і Чорновод почувався від цього щасливим, що тепер не самотній. Тому він із з радістю зробить багато чого, для сім'ї Шукача Квітів під Кривавим Дощем.
- Коханий, це було випадково! Нас неочікувано покликали в духовній мережі, ось і все!- намагався пояснити ситуацію.
- К-коханий...?- здивовано, але ледве тримаючись на хвилі з води.
Хлопчик просто закривав очі, щоб не бачити що станеться з його діями. Побачив хвіст з одних кісток і одразу згадав чий це улюбленець. Тепер відчуття були іншими, наче відкрилася нова можливість, про яку власник не думав.
Обережно виліз із хватки хвоста, тримаючи руками над великою висотою, серце шалено билося, але в очах горів вогонь впевненості у свої сили. Потягнувся, обережно, тримаючи рівновагу став на тонку частину кінчика хвоста, що охоплювала тіло. Навколо з'явилися метелики, які відчули, що треба підстрахувати їхнього володаря. Заліз на тіло і по хребту побіг. Дістався голови і використовуючи імпровізацію та свої даровані сили, посилаючи хвилі, щоб спілкуватися із істотою.
- Можеш за ричати, а потім відправитися до Примарного міста?
Риба погодилася, як за ричить, що вода здригається, не кажучи про того, на кого це націлено. Не встигли вони щось зробити, як дракон зник.
Над Примарним місто нависла велика тінь. Всі жителі поглянули у верх. Жителі злякано, а деякі із гнівом дивилися на скелет істот, деякі впізнали цього монстра, а деякі ні. Риба стояла на місці.
А дитина радісно сміялася дивлячись на реакцію монстрів, примар, приводів.
- Риба-дракон, от ці, мене ледве не з'їли. Може зробимо помсту?- вказуючи на двух знайомих жінок- примар.
Король Демонів і Інь Юй здивовано покинули храм і попрямували до головної вулиці. Риба відкрила свій рот, оголив зуби прям над головами двох жінок. Коли ті побачили, то голосно закричали від страху.
- Горить в Аду!- крикнула дитина.
- Щ-що!?
- Ти ж той самий!
- Так це я! Принц трьох світів! А ви лиходії! Схопи їх і як слідує налякай!
Всі бачили, як риба грається з двома істотами, а оскільки була ніч, ніхто не бачив хто був головним у вчинках, оскільки світло не діставала до риби.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Дві одружені пари з двух світів"
FanfictionПривіт всім! Картина не моя! Я дуже хочу написати цей фф про геїв. Мосян Тунсюн є автором оригінальних творів "Благословення небожителів" і "Магістр демонічного культа". Я нещодавно дізналася про ці історії.🙃 Приємного читання 🇺🇦😊! (31 січня...