2 Розділ.

73 8 0
                                    

Се Лянь і Хуа Чен теж не залишилися без діла. Опинившись на землі оглянули місцевість, вона була зовсім іншою, чужою і незнайомою.
- А хіба таке місце було у світі?
- Ні. Я впевнений. Щось не так і причина цьому мало відома...- насупив брови, а сріблясті метелики почали летіти по території.

Лідер Ордену Гусу Лань відчув темну енергію, що проходила скрізь бар'єр без всіляких проблем. Молодший брат разом із своїм чоловіком теж відчули цю ауру, так сама, як інші сильні культиватори.
- Братику, ти теж це відчув?- стурбовано біг Лань Січень разом з Лань Сичжуй і Вень Нін.
- Угу.- Лань Ванцзі.
Всі разом вирушили до місця де більш за все енергії.
Як раптом вони зустрілися поглядами і зупинилися перед іншими двома стаючи навпроти.
- Хто ви? І чого ви хочете?- сказав лідер клан закриваючи інших.
- Хах, дивно... У нас таке ж саме питання. І чому ми вас раніше не бачили?- грубо почав Король демонів.
- Давайте не будемо битися і злитися, а спокійно поговоримо!- Се Лянь встав між двома сторонами.
- Вень Нін, охороняй Лань Сичжуя.- тихо прошепотів Лань Усянь.
- Так, пане.- вставши біля хлопця.
Напруга лише зростала і Богові це не подобалося.
– Ми прийшли, бо відчули дві протилежні сильні викидання енергії.– пояснив Бог.
Демон побачивши свого чоловіка, який намагається заспокоїти обидві сторони,  вирішує відступити на декілька кроків назад. 
– Ми також відчули це, але ви зайшли на територію клану Гусу Лань.– Лань Січень.

💭 Щось не так... Чи може бути таке, що два світи стали... одним цілим...

– То, ви лідер цього клану?– перепитав той, щоб дещо перевірити.
– Так.– одразу відповів.
– У мене з'явилася одна гіпотеза. Ту енергію, яку ми відчули скоріше за все і з'єднала два світи в один. Тепер Боги, Демони живуть разом із Магами, Кланами і подібні.– виклав свої роздуми.
– Боги?– перепитав Вей Усянь.
– А хіба таке можливо?– Лань Сичжуй здивовано кліпав очима.
– Цілком можливо.– погодився з своїм чоловіком.
– Це має сенс.– кивнув Лань Ванцзі.
– Вень Нін, відведи до його кімнати і охороняй, за мене не турбуйся.– наказав Вей Усянь.
– Так, пане.– кивнув і потягнув за руку хлопця, який не погоджувався на це і кликав своїх батьків.
Се Лянь тим часом під'єднався до духовної мережі, коротко розказавши про ситуацію та попросив Лінь Вень все дізнатися. Вона слухняно пішла розбирати папери шукаючи інформацію і висилаючи своїх на дослідження інших  відомих територіях окрім Демонічних.
– Я Небесний імператор Се Лянь, а це мій демон-чоловік, Король Примарного міста і один із найсильніших демонів гори Тунлу  Хуа Чен. Як щодо вас?– спокійно розповів про свою сутність, навіть якщо це проти правил.
– Я Лань Січень, лідер одного із п'яти Орденів Гусу Лань. Це мій молодший брат Лань Ванцзі і його чоловік Лань Усянь.– представився їм у відповідь.
– От і добре. Але я б хотів, щоб ви зайвим вухам не розповідали про існування мене та інших Богів і Демонів, дякую.
– Нема проблем. Якщо ви хочете дізнатися про володіння інших кланів, то я і мої члени родини Лань можуть вам у цьому допомогти. Може завітаєте до нас на чай прямо зараз, щоб ми могли все прояснити?– спокійно із усмішкою на обличчі.
Ті двоє погодилися.

/ Доречі я забула повідомити про те, що можливо будуть окрім двох головних шипів ще натяки на інші не менш популярні шипи.\

"Дві одружені пари з двух світів"Where stories live. Discover now