19.Fejezett

23 3 0
                                    

Elizabeth Wayt szemszögéből:

Ross az elmúlt napokban nyűgös volt, alig jött ki a szobából Oliver is azóta a szobájába zárta magát és nem hajlandó ki jönni onnan.
-Na jó vége elég ebből.
Rontok be Oliver szobában.
-Mi a picsa, menny ki!
Kiált rám.
- Biztos nem.
Mondom neki indulatosan.
-Kelj ki van egy új küldetés és te fogod meg csinálni most pedig gyere 2 percen belül a dolgozó szobába
Meg sem várva a választ faképnél hagyom és megyek Ross szobája elé.
-Ross.
Rontok be hozzá is.
-Ki az ágyból, gyerünk.
Ő csak a fejét rázza és magára húzza a takarót.
-Na jó ez így nem működik.
Mondom és le húzom az ágyról, ő pedig nyekkenve esik le a földre.
-Ha 2 perc múlva nem vagy a dolgozó szobába akkor jön a hideg vizes vödör.
Mondom neki határozottan, és elindulok le a dolgozó szobába szerencsére,  úgy tűnik hogy mind a ketten meg értették mert 2 perc után mind a ketten duzzogva lépnek be a dolgozó szobába.
-Van 3 új küldetés nézzük.
Lapozok bele az oldalakba.
-Van egy a semmiből milliárdos, és egy volt rendőr. Na melyik?
Nézek kérdőn.
-Azt mondtad három nem ez csak kettő volt.
-Igen, de a harmadik veszélyes  főleg egy magad de még csapatban is és most nem tudok veled küldeni egy csapatot. Hisz tudod hogy Mia lábadozik, a többieknek meg itt van  dolga.
-Nem érdekel, eddig is mentem magam küldetésre most is menni fog. Azt kérem.
-Nézd  Olivér nem akarhatsz öngyilkos küldetésre menni csak azért mert Brian nem hiszi el az igazságot.
-Ez nem erről szól és ezt te is tudod, és nekem te ne beszélj arról hogy ne menyek öngyilkos küldetésre ha jól emlékszem magad mentél Berlinbe miután Kate meghalt, és bár akkor mi probáltunk meg állítani téged nem érdekelt.
Mondja és ki kapja a kezemből az aktát majd viharzik az ajtón. Egy picit meg ütőt amit mondott és én tényleg megértem hogy milyen ha meg szakad a szíved. Rá nézek Rossra és szinte látom a kérdőjeleket a szemében.
-

Kérdez.
Sohajtom.
-Ki az a Kate és mi történt vele?
-Kate a volt menyasszonyom volt. Meghalt amikor az egyik rivális maffia be tört a házba és ő elém ugrott és ő kapta helyettem a golyót.
- Sajnálom, nem tudtam.
Mottyogja maga elé Ross és kerüli a tekintetem.

A nap folyamán többen próbálunk beszélni vele, még Ross is fel élénkül miatta,  egy pivit és már nem csak a szobájában kuksol. De sajnos Olivere hajthatatlan és semmi sem hat rá.
Így hát Ross végső próbaként meg kért, hogy vigyem el őt Brianhaz beszélni szeretne vele.

Brian háza előtt meg áll, és egy pillanatra bizonytalanul nézi a házat.
- Ross ne idegeskedj.
Rakom a kezem a hátára ő pedig fel sóhajt.
-Rendben, menyünk.
Az ajtónál Brin nevelő szülei nyitnak ajtót és fel vezetnek Brian szobájában hisz már előre hívtam őket és nagyjából el magyaráztam hogy mi is a helyzett.
-Mit kerestek itt? Várj nem érdekel menyetek inenn!
Kiált ránk Brian ahogy be nyitunk hozzá.
-De..
-Nem érdekel menjetek ki.
-Na jó ide, figyelj igenis végig hallgatód, amit mondani szeretnék. Ne merj félbe szakítani.
Vágja rá harciasan Ross nekem pedig el akad a lélegzetem Ross harciaságán.
-Nem tudom, hogy menyire kedveled Olivert, de ha igen, akkor mész és meg állítod...
- Mégis mitől kéne megállítanom? A hazugságaitol,.
- Nem, hanem áttól, hogy öngyilkos küldetésre menyen.
-Mii?
-Igen jól halotad Oliver el válalt egy olyan küldetést, amelyben akár meg is halhat.
-Na és engem ez miért érdekelne? Kérdezi Brian visszanyerve önbizalmát.
-Mert ezt miattad teszi.
Szólok közbe.
-Ez nem igaz nem szeret.
-Vedd már észre, ő nem tudta, hogy ki vagy az, hogy a neved Brian neki nem jelentet semmit hisz, tudta, hogy egy Brian nevü embert keresünk, de azt nem, hogy néz ki még a pontos korát sem.
Én is csak az nap este láttam rólad fotot, amikor szüleid meg érkeztek, és azt mondták, hogy van egy Brian nevű gyermekük aki késik nem tudtuk, hogy te vagy az, mert rengeteg Brian nevü ember él a földön. Oliver pedig nem mesélt rólad, bár láttam rajta, hogy az elmúlt napokban boldogabb, mint eddig.
Mondja Ross neki.
-Tudom, hogy nem akarsz velünk foglalkozni, nem is kell, de ne zárd ki Olivert, mert ő beléd szeretett és tudom, hogy valószínűleg te is bele szeretél, mert ha nem, akkor nem borultál volna ki ennyire, amikor meg láttad.
Mondja Ross.
-Ha szereted menny és állítsd meg holnap reggel indul a gépe erről a címről.
Át nyújtja neki egy papír lapot rajta a címmel.

A Maffia Öröksége | Befejezett |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora