Akay
Evde boş boş oturuyorum. Bugün dersim yok ama Karan'ın var. Yapacak birşey olmadığı için evde kalmaya karar verdim ama evde ne yapacağıma karar vermedim.
*Akay~ Sıkıldın mı?
*Evet hemde çok.
*Hadi bir delilik yapalım hm?Alfamın sözleri ile duraksadım. Ne deliliği bu acaba? Aslında canım sıkılıyor zaten, neden olmasın?
*Dinliyorum.
*Sen fazla sıkılmışsın herhalde. Neyse bence Aster'e yaz. Evine git. Nasıl fikir?
*Güzel fikir ama ona karşı çok utangacım.
*Aynen evet. O yüzden geçen omzunda hıçkırarak ağladın demi?
*Evet ama-
*Aması yok Akay. Git işte.
*Off. Tamam.Alfama ne kadar öyle desemde hoşuma gitti. Hemen yazıyorum.
Asterim🤍- Kedi GözlümmKedi gözlümm
Şey
AsterAsterim🤍
AĞAĞAĞAĞAA/
EfendimmKedi Gözlümm
Ben
Nasıl diyeceğim ya off/Asterim🤍
Sen?Kedi Gözlümm
Müsait isen sana gelebilir
miyim?
Nolur kabul et/
GörüldüAsterim🤍
Nw
Beklemiyodum/
Heyecanlandım lan/Kedi Gözlümm
Yani ben seni zorlamak
istemiyorum
İstemiyorsan söyle lütfen
AlınmamAsterim🤍
Yerim seni çocuk/
Hayır tabiki gelebilirsinn
Gelmeni çok isterim:)Kedi Gözlümm
GERÇEKTEN Mİ/
GERÇEKTEN Mİ
Hay elinin ayarını Akay /Asterim🤍
Dkjdkdjdkdj
EvettKedi Gözlümm
Şey
Yani ben
1 saate gelirim
Konum atar mısın?Asterim🤍
Konum📍
Geleceğin için teşekkür
ederim bu aradaKedi Gözlümm
Rica ederim
Sen iste yeter:)
GörüşürüzzAsterim🤍
Görüşürüzz
ÇevrimdışıÇevrimdışı
Aster
Hızlıca hazırlanıp markete gittim. Akay mandalina çok seviyor. Bende mandalina ve birkaç atıştırmalık alıp eve döndüm. İlginç olan ise evin kapısı açık? Yani kilidi açık ama kapı kapalı.
İçeri girip poşeti mutfağa bıraktım. Herhalde kilitlemeyi unuttum. Montumu askılığa asıp salona geçtim. Kafamı kaldırmamla salonun ortasında duran biriyle göz göze geldim.
Vücudum korkuyla titredi. İstemeden geriye doğru gitmeye başlamıştım. Bir yere takılıp tam düşecekken belimi saran eller sayesinde düşmedim. Bana bakıp pişkin pişkin sırıtıyor. Kim bu?
"Ah, güzelim. Zarar görmene izin veremem."
Beni tüm gücüyle salonun ortasına fırlattığında acıyla inledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Ruhlu
Fanfiction*Daha hızlı Karan Duyduğum ses ile afalladım. Bu deltamın sesi değildi? NOT: Kitap karakterleri 16 Şubat 2024'de düzenlenmiştir. Omegaverse evrenindedir. İsim Anlamları Karan;Karanlık, gece Regen;Yağmur Aster;Yıldız Akay;Dolunay Zakat;Gün batımı H...