10: Kayıp?

13 4 0
                                    

Akay

Sabah omzumda uyuya kalmış bir minikle uyandım. O başını omuzuma yaslamış, bende başımı onun başına yaslamışım. Tüm gece böyle uyuduğumuza inanamıyorum.

Ben sessizce miniğimi izlerken kıpırdandı. Gözlerini aralayıp tekrar kapadı. Biraz durup gülümsedi ve oturma pozisyonuna geçti. Bende yanına oturdum

"Günaydın"

"Günaydın"

Hala uyku sersemi olduğundan gözlerini tam açamadı. Çok tatlı etrafa bakıyor şuan.

"Ne?"

Gözlerimi oynadığım parmaklarımdan ona çevirdim. Bana gözlerini kocaman açmış, bakıyor.

"N-ne, ne?"

"Sen ne dediğinin farkında değil misin?"

"Hayır-"

Ah! Ben son düşündüğümü sesli mi düşündüm?!

"Biraz öyle oldu.."

"Aynı şeyi yaptım değil mi?"

"Hmhm"

Utançtan yanaklarım kıpkırmızı oldu. Bir anda yayılan sıcaklıktan anladım. Şuan kesin gözlerim utandığım için pembeleşmiştir.

Aster ayaklandı. Benim bakışlarım hala parmaklarımda tabii. Mutfağa doğru ilerledi. O arkasına dönüp bana son kez bakarken göz göze geldik. Hafifçe kıkırdadı.

"O pembe gözlerinle aynı söylediğin gibisin şuan."

Birşeyler hazırlamak için mutfağa gittiğinde bakakaldım. Şaşkınlıktan ağzım açık kaldı biraz.

Ah! Karan'a haber vermeyi unuttum. Ama garip bir şekilde beni hiç aramamış? Normalde merak eder illaki. Bir gün okuldan sonra 1 saat geciktim diye çok korkmuştu. Fazlaca kaybetme korkusu var. Ben de şuan korkmaya başladım. Alfama sorayım  deltaya sorsun.

*Alfam deltayla konuşabilir misin?
*Tamam Akayım

Hızla telefonumu elime alıp mesaj yazmaya başladım.

Akay-Karan

Akayy

Karan
Nerdesin?
İletilemedi

Endişelenmeye başlıyorum
Ne demek iletilemedi?
İletilemedi

Zakat ve Hinoya da sordum

Hiç bir yerde yoksun
Nerdesin?
İletilemedi

1 ay sonra

Aster ile okula geldik. Karan kaybolduğundan beri onda kalıyorum. Ama Karan hala yok. 1 ay oldu. Polis uğraşmadı. Çok yoruldum. Her seferinde daha da moralim bozuluyor. Aklıma kötü şeyler gelmesini istemiyorum. Kaçırılmış olamaz, değil mi?

*Alfam hala yok mu?
*Yok Akayım. Deniyorum.

Oflayarak kafamı çardağın masasına koydum. Hadi ama. Neden gözlerim doldu ki?

"Akay abi!"

Hinode'nin sesini duysam da kafamı kaldırmadım. Kaldırmaya mecalim yok.

"Abi içeri gir artık! Kar yağıyor farkında mısın? Çok soğuk!"

"Ne?"

Üç RuhluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin