19: İntikam

10 2 27
                                    

Karan

Yanımda Zakat ile Akay'ı arıyoruz. Şu zamana kadar adamı öldürmüş olma ihtimali var. Gerçi onu ilk defa bu kadar sinirli gördüm. Normalde kurdunu rahatça kontrol eden biri. Adam onu çileden çıkardı resmen. Yaptığı şey çok kötüydü ve bu konuda Akay'a kesinlikle hak veriyorum.

Kurtlarımız yorulduğu için insan formumuza döndük. Zaten yeterince uzaklaştık. Yakında olmalılar artık.

"Yoruldum. Nerede bunlar?!"

Söylenen Zakat ile durdum. Haklı. Fakat onları bulmak zorundayız

"Biliyorum çok yoruldun.. Ama onları bulmak zorundayız. Akay abinin kurdunun alınmasını istemiyorsun, değil mi?"

Eğer bir suç işlersek kurt ruhlarımız alınıp bir süre verilmiyor. Bu süre suçun ağırlığına göre değişiyor. Yada gücümüzü azaltıyorlar.

Başını hızlıca iki yana salladı. Memnun bir gülümseme yüzüme yerleşirken ilerlemeye devam ettik.

Bir süre daha yürüdükten Zakat'ın elini omzuma koymasıyla durdum. Ona döndüğümde şaşırdım. Ayakta durmakta zorlanıyor ve oldukça korkmuş görünüyor. Korkudan nefes bile alamıyor resmen.

"Zakat, iyi mis-"

Bir anda yere çöktü. Hafifçe geriye çekildim. Ne olduğunu anlamaya çalışırken biraz daha uzakta Akay'ı gördüm. Ardından burnuma ağır feromonlar geldi. Hastanedeki adam yere çökmüş aynı Zakat gibi. Alfanın baskısından etkilenmiş ikiside.

Tabiki alfadan daha güçlü olduğum için bu baskıya karşı çıkabiliyor deltam. Ağır feromonları benim bile başımı döndürmeye başladı. Yalnızca feromonlar değil, alfa her yana öldürme arzusunu yayıyor. Etrafta özgürce dolaşan sert rüzgar da bunlara eşlik ediyor.

Adam yerden sivri bir dal aldı. Diğer kolunu öne uzattı ve çıplak tenine baktı. Akay'a döndüğümde gözlerinin onu takip ettiğini gördüm. Alfa o kadar ileri gitmiş ki karşısındakinin zihnini kontrol ediyor.

Adam dal parçası ile kolunu boyluca kesti. Yaradan sızan kanlar yavaşça düşüp, toprağa karışıyor. Daha fazla dayanamadım.

"Alfa! Kes şunu!"

Sonsuz siyaha bürünmüş gözler bana döndüğünde ne yapacağımı bilemedim.

"Ne yapmamı bekliyorsun delta?!"

Alfanın kalın sesi tüm ormanda yankılandığında yutkundum. Hayır Karan, buna engel olmak zorundasın. Şuan alfa kontrolü ele almış. Akay böyle birşey yapmak istemez.

"Benim omegama dokundu! Benim omegama zarar verdi o! Anlıyor musun beni delta?!"

Öksürük sesleri ile arkama döndüm. Zakat adeta boğulurmuşcasına öksürüyor. Endişeyle yanına çöktüm. Alfası pek güçlü olmadığı için feromonlar onun için kat kat fazla.

Sigmamın morları gözlerime yerleştiğinde kontrolü memnuniyetle devrettim.

Sigma

Kontrolü elime aldığım anda koruma feromonlarımı Zakat için yaymaya başladım. Feromonlarım etrafına yayıldığında Zakat derince nefes aldı. Öksürükleri hafifledi.

*Umarım daha iyisindir alfa.

Zakat'ın alfasına doğru seslendiğimde cevabımı hızlıca aldım.

*Sayende sigma. Çok teşekkür ederim.

Yüzümde samimi bir gülümseme oluştu. Ama uzun sürmedi. Arkamı dönüp alfaya baktım. Cesurca yanına yaklaşmaya başladım.

"Uzak dur! Canını yakmak istemiyorum!"

Üç RuhluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin