Yazar"Akay! Daha hızlı olamaz mısın? Geç kalacağız!"
Karan arkasından koşan dostuna seslenmişti. Okula geç kalmak istemiyordu fakat Akay zorlanıyordu. Kurdu, önünden koşan güçlü 3 kurttan korkuyordu biraz. Bu nedenle istemsizce yavaştı. Akay da Karan ile aynı fikirdeydi. Yavaş olmayı sevmezdi.
"Deniyorum ama alfam koşmuyor ki!"
Delta aldığı cevap ile arkasını dönüp alfaya bakmıştı. Alfa, gözlerinde beliren lilalardan daha da korkmuş ve tamamen durmaya çalışmıştı.
*Alfa. Bunu daha önce konuşmuştuk.
*Özür dilerim efendim. Daha hızlı olmaya çalışacağım.
Morlar kaybolmuş ve ikili hızlanmıştı. Aslında bunların sebebi evlerinin uzak olmasıydı. Akay bunu çok iyi biliyordu. Ama buna birşey diyemezdi. Sürü adeta liderlerini reddetmiş ve uzaklara yollamıştı. Burada Karan'ın suçu yoktu. Dolayısıyla eğer evin uzaklığından şikayet ederse onu suçlamış olurdu. Dostunun kırılmasını asla istemezdi. Geçmişte bir hata yapmıştı ama geçmişte kalmıştı.
"Of! Yeter be! Karan dursana bir!"
Akay koşmayan alfasına karşı sitem etmişti. Neden korkuyordu anlamamıştı ama daha hızlı olmak için bir planı vardı çünkü derse 5 dakika vardı. Karan bağıran dostu ile durmuş ve yanına gelmişti. Anlamsız bakışlarla ona bakıyordu.
Akay insan formuna geri dönüştü. Bu hamlesi Karan'ın da dönüşmesini sağlamıştı.
"Neden dönüştük ki? Gitmemiz gerek!"
Akay derin bir nefes vermiş ve eliyle havada daire çizip bir anda yumruk yapmıştı. Bununla eş zamanlı olarak ikili havalanmış ve süzülerek okulun önüne inmişlerdi saniyeler içinde. Karan bunu tamamen unutmuştu. Artık alışmak zorundaydı.
"Doğru ya ben senin koruyucu-"
Akay dostunun ağzına sert bir rüzgar tıkmıştı.
"Sessiz ol ve bu konuda sakın konuşma. Daha sonra detaylıca anlatacağım."
Karan başını sallamış ve ikili okul bahçesine girmişlerdi. Her zamanki gibi tüm gözler üzerlerine dönmüştü. Yeniden konuşuyorlardı ama tek bir fark vardı bu sefer. Güçlenmiş Karan hepsini duyuyordu.
"Baksana, delta denen yeni omega gelmiş."
"Kokusu çiçeğe benziyormuş. Resmen kız bir omega gibiymiş."
"Bunun okula girmesi yasak değil mi hala ya?"
Takmamaya çalışıp Akay'a el salladı.
"Öğlen kafetaryada buluşuruz. Zakat ve Hino da gelecek."
"Geleceğim merak etme."
Ardından hızlıca binaya girerek sınıfına ilerlemişti. Yol boyunca sözlerin hepsini duymuştu ve adımlarını gözle görülür şekilde hızlandırmıştı.
"Baksana kaçıyor resmen. Korkak."
Ders saati gelmişti bile. Yalnızca derse odaklandı.
(...)
Teneffüsün yarısında sınıfa girmiş ve yerine oturmuştu. Defterini açarak birşeyler karalamaya başladı. Kafası dağılırdı en azından. Yani öyle düşünmüştü. Çünkü birkaç alfa ona doğru yaklaşıyordu. Bunu biliyordu fakat görmemezlikten geldi.
"Hey! Delta bozuntusu buraya bak!"
Kafasını defterinden hiç kaldırmadı bile. Ama sınıfın ona baktığını hissetmesi nefeslerinin daralmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Ruhlu
Fanfiction*Daha hızlı Karan Duyduğum ses ile afalladım. Bu deltamın sesi değildi? NOT: Kitap karakterleri 16 Şubat 2024'de düzenlenmiştir. Omegaverse evrenindedir. İsim Anlamları Karan;Karanlık, gece Regen;Yağmur Aster;Yıldız Akay;Dolunay Zakat;Gün batımı H...