[İyi okumalar bebişlerim.]
Bir gün geçti. İki gün geçti. Üç gün geçti. Dört gün geçti. Beş gün geçti. Altı gün geçti. Maral yoğun bakımdan çıkmadı.
Durumu iyi miydi? Hayır değildi. Artık yoğun bakım perdeleri bile açılmıyordu ve Polat abim kafayı yiyecek dereceye gelmişti.
Maral'ı en son beş gün önce görmüştü. Beş gündür görmüyordu. Doktor da bir şey demiyordu. Dese tamam diyeceğim fakat doktor da bir şey demiyordu.
Abim üzerini değiştirip gelmişti fakat çok yorgun duruyordu. Kaç gündür uyumuyordu. Tek işi burada beklemekti. Üç gün önce üzerini değiştirip duş alıp gelmişti ondan başka hiçbir şey yapmamıştı.
Resmen ayakta uyukluyordu fakat bunu umursamıyordu. Gece bir umut perdeyi açarlar görürüm diye bekliyordu.
"Biraz uyusa iyi olacak bu şekilde kafayı yiyecek gerçekten." Dedi Tugay.
"Beni dinlemiyor. Seni dinler mi sor bir." Dedim.
"Yok seni dinlemiyorsa beni hiç dinlemez." Dedi.
"Evet."
Başını ellerinin arasına almış oturuyordu. Yanına giderek oturdum.
Sırtını okşadım."Abim, biraz eve mi gitsen? Hem dinlenirsin." Dedim.
Elimi elinin üstüne koyarak okşadım."Bak abi tekrar diyorum hayat mucizelerle dolu. Eminim ki yoğun bakımdan çıkacaktır." Dedim.
Kafasını kaldırarak yüzüme baktı."Senin derslerin ne oldu?" Dedi.
"Gitmiyorum, zaten iki gün bir dersim vardı o iki derse de gitmedim." Dedim.
"Neden gitmedin Simay?" Dedi.
Omuz silktim."Canım istemedi. Yanında durmak istedim."
Başımın üzerine ufak bir öpücük koydu."Hadi kalk git sen derslerine çalış. Derslerin önemli." Dedi.
"Sonra gidip çalışırım." Dedim.
Kafasını salladı."Tamam o zaman."
Polat abim kafasını kaldırarak Tugay'a baktı."Cevdet ve Devrem'e ne olmuş?" Dedi.
"Şuan hastanedeler fakat tutuklanacaklar." Dedi.
"Bir an önce tutuklansınlar." Dedi.
"Abi boş ver onları. Hadi git eve sen." Dedim.
"Hayır Simay gitmeyeceğim. Gitmeyi de düşünmüyorum." Dedi.
"Abi bak valla çıkarsa arayacağım seni." Dedim.
"Simay." Gözlerini yoğun bakım kapısına dikti."Artık ümidi kestim." Dedi.
"Abi deme öyle." Dedim.
"Simay tam altı gün oldu ve ben en son beş gün önce gördüm. Ne halde bilmiyorum. Yüzünü bile göremiyorum Simay." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH CEYLAN+18
ActionKendimi bir çukurun içinde gibi hissediyordum. Karşımda ipe asılı annem görüyordum. Babam annemi ipe asmıştı. Annem'in yüzü mosmordu. Bembeyaz yüzü gitmiş yerine mosmor bir yüz gelmişti. Her şeyi babam yapmıştı. Hayatımızı babam mahvetmişti. Bizi...