15.Bölüm

193 10 0
                                    

Medya: Maral Altuğ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Maral Altuğ

[İyi okumalar bebişlerim.]

Belimde duran damarlı eller, boynumda duran kafası. Kokusunu deliler gibi hissetmem. Onu tamamen hissetmem.

Polat'ın kötü hayatımı güzelleştirmesi. En güzel şekilde hayatı yaşatması. Çok güzel sevmesi. Her anımda yanımda olması. Benim için herkesi karşısına alması.

Ben Polat'ı çok iyi bulmuştum, zor olsada bulmuştum.

Boynumda nefesini hissediyordum. Tam dudağının üzerine bir tane öpücük koydum.

Polat'ın yanından yavaş bir şekilde kalkmaya çalıştım."Maral uyur musun?" Dedi.

"Hayatım yemek yapacağım bize. Çok acıktım." Dedim.

Boynuma bir tane öpücük koyduktan sonra belimi daha çok sıktı.

"Dışarıda yeriz. Kendini boşa yoruyorsun." Dedi.

"Tamam." Dedim yüzüne bakarak.

Belimde ki ellerinin üzerine ellerimi koydum. Uykum yoktu fakat Polat'ın yanında uzanacaktım.

Telefonuma gelen mesaj ile telefonumu elime aldım. İlk önce telefonun sesini kısarak mesaja girdim.

Tansu yazmıştı. Mesajın üzerine tıklayarak mesajı okumaya başladım.

Tansu: Evde misin yanına gelmem lazım.

Ben: Hayır evde değilim. Bir sorun mu oldu?

Tansu: Neredesin? Ne zaman eve geçersin?

Ben: Polat ile birlikteyiz. Bu hafta eve geçmeyeceğim. Fakat buraya gelebilirsin.

Tansu: Polat Mirza'yı bir depoda tutuyor biliyorsun. Meral bunları nereden öğrendi ya da nereden fotoğraflar eline geçti bilmiyorum ama bir yerden geçmiş.

Ben: Ee sorun ne peki?

Tansu: Meral'i bir şekilde susturun.

Ben: Ben sustururum.

Tansu: İnşallah.

SİYAH CEYLAN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin