4.Bölüm

429 20 2
                                    

[İyi okumalar bebişlerim]

Ellerim kan olmuştu. Her yerim kandı. Her yerim Polat'ın kanıydı.

Tam karnının üzerine kurşun yemişti. İki tane kurşun vardı orada. Kan çok fazla akıyordu.

Elimde ki bezi yaraya bastırdım."Ambulans'ın daha hızlı gelmesi lazım. Lütfen Tugay gidin yolu açmaya falan çalışın ambulans gelsin. Gelmesi lazım." dedim.

Tugay ile Tansu evden çıktığında Polat ile baş başa kalmıştık. Elzem ile Mirza o adamlar'ın peşinden gitmişti.

Polat terlemişti. Çok fazla terlemişti. Tek elim ile gömleğinin düğmelerini açtım.

Babam yaptırmıştı. Bilerek yaptırmıştı. Babam'ın adamlarını tanıyordum. Tanımamak elde değildi.

Bez tamamen kan olmuştu."Ölme." dedim kulağına fısıldayarak."Ölme Polat dayan lütfen." Ağlıyordum.

Elimi elinin üzerine koydum. Polat gözlerini bana çevirdi."Ölmeyeceğim." Dedi.

"Ölme." Göz yaşlarımı sildim.

Elimin tersi ile alnında ki terleri sildim."Ölmene izin vermeyeceğim." Dedim ağlayarak.

Gömleği üzerinden çıkartarak yarasına bastırdım. Elimi yavaş bir şekilde tuttu.

"Çok güzelsin." Dedi.

"Polat, şuan güzel olmamı mı düşünüyorsun?" Dedim.

Güldü."Evet." Dedi.

Tugay ve Tansu ambulans'ın daha hızlı gelmesini sağlamıştı.

Polat ambulans'a alındığında dümdüz bakmıştım.

Tansu koluma dokundu."Sen de git biz araba ile geleceğiz." dedi.

Kafamı salladım. Ambulans'a bindiğim de ambulans çalışmıştı.

***

Polat ameliyat'a alınmıştı. Elimde ki telefona baktım. Polat'ın telefonuydu.

"Tugay Simay'a haber verdiniz mi?" dedim.

"Evet haber verdik. Şimdi gelir." dedi.

"Tamam." sandalyenin üzerine oturdum.

Simay bu tarafa doğru geliyordu ağlayarak.

"Abime ne oldu?" dedi bana bakarak. Ardından Tugay'a döndü."Biriniz bir şey söyleyin ne oldu? Kim ne yaptı abime?" dedi.

"Vuruldu." dedi Tugay dümdüz.

"Kim yaptı? Kim neden yaptı?" dedi.

Simay dengesini sağlayamadığın da Tugay uzanarak belini tuttu."İyi misin? Gel otur şuraya." dedi.

"Tugay arabanın anahtarını ver." dedim elimi uzatarak.

Tugay arabasının anahtarını verdi. "Nereye gidiyorsun Maral?" Tansu'yu umursamadan asansör'e doğru ilerledim. Arkadan gelip bileğimi tuttuğunda yüzüne baktım."Ne yapacaksın?"

SİYAH CEYLAN+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin