9.

478 43 9
                                    

Mesi

Végre vége van a versenyszezonnak, így most már kicsit lazább időszak következik. Edzések száma eggyel lecsökkent és heti egy napon tovább maradhatunk kint. Persze, hogy ezen napon van szutyok idő, hol esik, hol fúj szél, így nem tudunk kinti programot szervezni. Pedig azokat sokkal jobban szeretjük, ott mindenki szabadabb. A csapattársakkal rögtön egy összejövetelen ügyködünk a kedvenc helyünkre. Semmi nagy bulit nem tervezünk, csak pizzázunk és meccset nézünk. Mindenki hozhatja a párját is, így én most kicsit vaciállálva forgatom a kezemben a telefonom. Mollival a vitánk óta nem igazán beszéltem, ugyan ő rám írt, hogy mikor tudnánk tisztázni, de én csak annyit válaszoltam, hogy majd szólok, ha ráérek. Nem igazán tudom mit kéne tennem, nem fogom az összes szabad percemet vele tölteni. Szeretem őt és szeretek vele lenni, de nekem szükségem van olyan időre, amit a barátaimmal tölthetek és nem a sportcsarnokban. És néha nélküle. Ő is ugyanúgy eljár egyedül is a barátaival, kollégáival. Még most sem igazán értem a múltkori kirohanását. Oké, hogy régen voltunk együtt, de ő az éjszakai műszakjai után már 8 órakor alszik, én meg csak malmozok mellette. Csak szükségem lett volna egy kis kikapcsolódásra. Nem igazán szeretem, ha egy nő hisztis és nem veszi figyelembe az én igényeimet. Végül aztán írok Mollinak egy üzenetet, hogy estére csapat buli van és ha ráér, akkor jöjjön el. Meglátjuk, hogy miként alakul az este és utána átbeszéljük merre tovább. Már éppen indulni készülök, amikor válasz érkezik tőle, hogy kutatáson van már 8 órája, de ha időben végez akkor jelentkezik. Sok sikert és kitartást kívánok neki, mert tudom milyen kemény egész nap csak talpalni és reménytelenül keresni az eltűnt személyt. Főleg ilyen esős, borongós időben, amikor hol esik, hol nem és nem. Egy újabb üzenetben megkér, hogy hagyjanak neki a pizzámból, mert mindjárt éhen veszik és jó szórakozást kíván. Ahogy kilépek az ajtón pont szembe találom magam Ritával, így rögtön indulhatunk is a buliba. Rita látja rajtam, hogy foglalkoztat valami, de nem kérdez rá. Ő is észrevette, hogy nincs velem Molli az elmúlt napokban, de egyszer sem hiányolta. Vidáman csacsog mellettem és fel van spannolva az estével kapcsolatban. Már hetek óta vágyik egy kis kikapcsolódásra és akkurátusan kijelentette, hogy nekem is vele kell tartanom. Nem fogja engedni, hogy hamar lelépjek fáradság vagy Molli miatt. A bárhoz érve a többiek nagy része már itt van, így elvegyülünk közöttünk. Amint ideér mindenki rögtön megrendeljük a vacsoránkat, mert sokan éhesek. Nagy a hangzavar az asztalunk körül, egymást túlharsongva próbálunk beszélgetni, majd amikor elkezdődik a meccs, akkor még nagyobb lesz a hangerő. Nagyon jól esik kikapcsolódni, nagyon régen voltam szórakozni, mindig csak a sport volt az elmúlt időszakban. A félidőben a pult felé indulok egy üdítőért, mert a pincérek már unják, hogy állandóan lehurrogjuk őket, hogy belelógnak a kivetítőbe.

- Molli nem jön? - vágódik mellém Hanna és ő is rendel magának egy italt.

- Dolgozik. Egy eltűnt személyt keresnek, nem tudni mikor végez.

- Baj van köztetek?

- Miből gondolod? - nézek rá kérdőn.

- Mert feszült voltál az elmúlt napokban, meg olyan fura hangnemben mondtad, hogy dolgozik.

- Kicsit összezörrentünk pár napja és még nem tisztáztuk. Nem tetszett neki, hogy Ritával voltam, miközben ő is szabadnapos volt. Nem találkoztunk, de majd lesz valami - mondom vállat vonva. Az este elején még jól éreztem magam, hogy szabad vagyok, de most hogy telik az idő kezd hiányozni mellőlem Molli. Jobb lenne, ha itt lenne velem, velünk.

- Nem vetted még észre, hogy mindig Rita miatt akad konfliktusod a kapcsolataidban? És ezt nem rossz szándékból mondom, mert szeretem Ritát. Jófej, vicces csaj és én is szeretek vele lógni. De ő örök szingliséget fogadott és ehhez keres barátokat. De te nem vagy olyan. Te nem vagy kalandozós és minden hétvégén buliban lévős csaj. Ő meg igen. Molli aranyos, kedves és láthatóan nagyon szeret téged.

Évek múlvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora