Menajer Yoichi:
Efendim.
Neredesiniz?
Maça 3 saat kaldı ama hala ortada yoksunuz.
Son antrenmanı astığınıza inanamıyorum.
Sürekli sizin için bahane bulamam ya.
Umarım hala uyumuyorsunuzdur.
gönderildi 19:21
görüldü 21:40
Micheal Kaiser:
Yoldayım
Biraz daha idare et beni Isagi
Menajer Yoichi:
Hay sikeceğim ya|
Tamam.
----
Isagi Yoichi, dünyaca ünlü Bayern Münih takımının forveti olan Micheal Kaiser'in menajeriydi. Çok uzun zamandır aynı şirketteydi. Çocukluğundan beri futbola meraklıydı ama kendisini asla bir oyuncu olarak görememişti. Bu ego onda yoktu. O da bu egoyu barındıranları zirveye taşımayı amaçlamıştı.Micheal Kaiser'in menajerliğini henüz 1 aydır yapıyordu. Ondan önce ise 5 sene kadar Noel Noa için yapmıştı. Noa, sahalardan emekli olup teknik direktör olarak Bayern'in başına gelince de, Isagi boşta kalmıştı. Ne var ki Noel Noa gibi bir dünya devinden, Kaiser denen budalaya düşmek Isagi'yi kesinlikle yıpratıyordu.
Kendi isteği ile Kaiser'in menajeri olmamıştı zaten. Noa onu sürekli toplantılarda övdüğü için eski teknik direktör ve takımın sahibi, onun Kaiser'in altında çalışmasını istemişti. Amaçları ise belliydi; Kaiser gibi şımarık ama potansiyeli yüksek bir oyuncuyu parlatmak istiyorlardı.
Bunun için seçilen kurban ise kendi yaşıtı Yoichi'ydi. İkisi de 24 yaşındaydı. Olgunluk çağında olmaları gerekiyordu. Ama Kaiser denen budala- kendi maçına bile zamanında gelemiyordu!
Bugünkü maç ise öyle kıytırık maçlardan da değildi. Bir önceki maçlarında 4-1 yenildikleri Stuttgart'laydı. Bu maçı da kazanamazlarsa puan tablosunda cidden geriye düşeceklerdi. Takımın kalanı, bu olayın ciddiyetinin farkındaydı- Kaiser hariç!
"Isagi? Kaiser'den haber yok mu?"
Bayern Münih'in orta saha oyuncusu, Alexis Ness, Isagi'ye gergin sesiyle sorar. Eğer santraforları olmadan maça çıkarlarsa ne halt yiyeceklerini düşünüyordu. Diğer maçta fena yenilmişlerdi, şimdi Kaiser de olmazsa Stuttgart onları sahaya gömerdi.
"Yoldayım yazdı bana."
"Hay sıçayım. 15 dakikaya maç başlıyor. Lanet Kaiser nerede hala?!"
Teknik direktörleri Noel Noa, bağıra çağıra takımın yanlarına ulaştı. Teknik direktör olduğu birkaç aylık süre zarfında adam iyiden iyiye çökmüş ve gerginleşmişti. Bayern ile uğraşmak hiç de kolay değildi. Elini Isagi'nin omzuna koydu ve sordu.
"Yetişir mi sence, Isagi?"
Tüm gözler Isagi'ye döndüğünde, Isagi ses tonunundaki siniri olabildiğince dışarı vurmamaya çalışarak yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emperor! kaisagi,
FanfictionIsagi Yoichi, bir aydır dünyadaki en iyi forvetlerden biri olan Micheal Kaiser'in menajerliğini yapıyordu. Birbirleri ile asla uyuşmayan kişilikleri, iletişim kurmalarını iyice zorlaştırıyordu. Futbolun zirvesine uzanan bu yolculuklarında aralarında...