1

643 63 97
                                    

Kaiser'in kritik sayısı ile kazanılan maçın ardından, Bayern Münih'in diğer maçlardaki mağlubiyeti unutulmuş gibiydi. Alman taraftarının gözü bir anda onlara çevirilmişti. Hızlıca yükselişe geçen Bayern oyuncuları ise, bu kadar ilgiye alışık değillerdi.

Tamam, uzun zamandır Bundesliga'nın zirvesinde değillerdi ama- bir anda santraforlarının bu kadar başarılı olması kesinlikle beklenmiyordu.

Bu tatlı zaferin üzerine de teknik direktör Noel Noa, tüm oyuncuları yemeğe götürmüştü, içmeye de denilebilir.

"Kaiser'e kaldırıyoruz!"

"İşte bizim adam be!"

"Ezdi geçti Stuttgart'ı!"

"İmparator özüne dönüyor!"

Kaiser, takım arkadaşlarının hevesli konuşmalarına güler.

"Hiç özümden ayrılmamıştım ya-"

"Hiç sanmıyorum, Kaiser. Isagi maç öncesinde artık sana ne dediyse... O olmasa bu maçı kazanamazdık."

"Aman be- Golleri atan benim, neden bir anda Isagi ön plana çıkıyor?"

"Isagi'nin gazı olmasaydı atabileceğini hiç de sanmıyorum, Kaiser."

"Noa!"

Kaiser ve Noa'nın atışmaları diğer oyuncuları güldürür. Yan yana oturmuş olan Japon oyuncular, ise dostları Isagi'nin özlemini çekiyorlardı.

"Isagi de burada olsa iyi olurdu..."

"Kesinlikle, Hiori. En az bizim kadar emeği vardı bu maçta."

"Katılıyorum. Yukimiya ve ben onu geçen gün gece 4'de Stuttgart'ın eski maçlarının analizini yaparken yakaladık. Durmadan takım için çalışıyor."

"Cidden mi Kunigami? Ona uyumasını söylemiştim bir de ben..."

"Biliyorum, Noa. Biz dedikten sonra bile uyumaya gitmedi. En son "Noa'ya şikayet ederiz" dememizle gitti. Ama odasından hala maçın gürültüsü geliyordu..."

Noa göz devirir.

"Bulduğu stratejilere şaşırmamak lazım, hm?"

"Sevgilisiyle bile arasını bozd-"

Kunigami'nin lafı, Hiori'nin onun sırtına geçirmesi ile yarıda kesildi. Tüm gözler, az önce dedikoduyu ağzından kaçıran Kunigami'ye çevirildi.

"Isagi'nin sevgilisi mi varmış?"

İlk konuşan Kaiser oldu. Daha önce fark etmemiş miydi- yoksa Yoichi mi ustaca saklayabilmişti? Hiç de- sevgilisi varmış gibi davranmamıştı ki!

"Isagi'nin sevgilisi ha? Rin'le ayrılmamış mıydı o? Daha doğrusu- sevgilisi Rin mi?"

"Hangi Rin? Itoshi Rin'den bahsetmiyoruz herhalde. PSG'nin yıldız oyuncusu olan mı? Hey! Cevap versenize!"

Ne Kaiser'in ne de Noa'nın sorusu Japon oyuncular tarafından cevaplanmaz. Kırdığı pot yüzünden kendi ana dillerinde Kunigami'yi azarlıyorlardı.

Noa sonunda sese dayanamayıp Kunigami'yi aralarından çeker. Kaiser'in karşısına, Noa'nın ise yanına oturan Kunigami kırdığı pot yüzünden gergin duruyordu.

"Dökül bakalım şimdi, Kunigami."

Hiori ve Yukimiya ise panik halindelerdi. Kurona da Raichi'yi; Kunigami'ye dalmaması için tutuyordu.

Yukimiya derin bir nefes aldı ve ortamı- Raichi'yi- sakinleştirmeye çalıştı.

"Raichi. Otur artık. Noa biliyordu zaten, elden ne gelir artık..."

emperor! kaisagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin