"Bu kadar içince Isagi-san bile yerinden kalkamıyor demek..."
"Ee? Nasıl alacağız biz bu ikisini? Noa diğerlerini aldı, yardım da isteyemeyiz."
"Offf..."
Yukimiya ve Kunigami, karşılarında fazla alkolden sızmış olan Kaiser ve Isagi hakkında konuşuyorlardı. Noa, takımdaki diğer oyuncuları evlerine götürmüş, Kunigami ve Yukimiya'ya da ikisini bırakmıştı. Çünkü o giderken Kaiser ve Isagi hala beraber şarkı söylüyordu, sızmalarını beklemek en kolayıydı.
Tamam, ikisinin sarhoş haline katlanamayacağı için yapmıştı bunu. Ama şimdi de ikisi aklından çıkmadığı için mekana geri dönmüştü, o ikisini de bırakırsa başka işi kalmazdı.
Noa, mekana girdiğinde Yukimiya ve Kunigami'yi; Kaiser ve Isagi'yi taşırken buldu.
"Benim arabama bindirin, ben bırakırım onları."
"Noa? Evleri zıt yönlerde, birini sen al diğerini biz alırız."
"Gerek yok, aynı eve bırakacağım zaten. Yesinler birbirlerini."
Kunigami ve Yukimiya arasında anlamlı bir bakışma döner.
"Emin misiniz? Bunlar birbirlerini gerçek anlamda yiyebilirler."
Noa, kendini tutmadan güler.
"Kavga etmelerindense daha iyi. Medya onları bayağı sevmişe benziyor, manşetlerden düşmüyorlar zaten."
"Yani... Fan servis amaçlı mı onları sürekli bir arada tutuyorsunuz?"
"Yoo. Hayranlar görmek istediğini görür zaten, ben ufak bi' kıvılcım çakıyorum sadece. Gerçi... Bu ikisinin benim kıvılcımıma pek de ihtiyacı yok, yeterince yakınlar zaten."
Kunigami ve Yukimiya, sızmış ikiliyi Noa'nın arabasının arka koltuğuna taşır. Kaiser'in kafasının Isagi'nin omzuna düştüğünü görünce, gülmelerini bastırmaya çalışırlar. Kunigami, ikilinin bir fotoğrafını çeker ve arabadan uzaklaşırlar.
Noa da Yukimiya ve Kunigami'yle vedalaşıp sürücü koltuğuna biner. Arka koltukta sarmaş dolaş uyuklayan Kaiser ve Isagi'ye bakar. Telefonundan ikisini fotoğraflar ve Bayern Münih oyuncularının olduğu Whatsapp grubunda paylaşır. İkisinin fotoğrafı gördüklerindeki tepkileri merak ediyordu.
----
"Alo? Evet, benim Isagi Yoichi. Dinliyorum efendim."
Kaiser, yanındaki kıpraşmayla gözlerini açar. En son içmiyorlar mıydı? Hey! Isagi ile aynı yatakta uyanıyorsa-
"Evet, evet... Tamam gelebilirim. Birkaç saate ordayım... Anladım, o halde akşam toplantıda görüşürüz, efendim."
Isagi, gözlerini zar zor açıyordu daha. Telefonda Bayern Münih U19 takımına almak istedikleri bir oyuncunun şu anki teknik direktörü vardı. Oyuncu, Juventus U19 takımının defansındaydı. Isagi onu iyi bir şekilde yetiştirebileceğine inanıyordu.
İtalya'ya görüşmeye gitmesi gerektiğini öğrenmişti şimdi de. Orada yapması gereken birden fazla toplanto vardı, hepsini aynı anda hallederse onun için en iyisi olurdu.
Yanında yatan yeni uyanmış olan Kaiser'e baktı. Az çok geceyi hatırlıyordu. Noa ikisini kendi evine getirmişti, Isagi de kendi hür iradesi ile Kaiser'le aynı yatakta uyumuştu. Hatta Noa, emin olamadığı için sorusunu birkaç kez tekrarlamıştı.
"Kimmiş?"
Kaiser, Isagi'ye uykulu sesiyle sorar.
"Juventus teknik direktörü, İtalya'ya çağırıyor görüşmek için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emperor! kaisagi,
FanfictionIsagi Yoichi, bir aydır dünyadaki en iyi forvetlerden biri olan Micheal Kaiser'in menajerliğini yapıyordu. Birbirleri ile asla uyuşmayan kişilikleri, iletişim kurmalarını iyice zorlaştırıyordu. Futbolun zirvesine uzanan bu yolculuklarında aralarında...