Kaiser, üzerine atlayan takım arkadaşları ile kendisine gelir. Yedek kulübesinin hemen yanındalardı. Maç n'olmuştu? En son kafasının uçup gittiğini ve gol atması gerektiğini hatırlıyordu.
"Ama böyle bir gol bi' daha gelmez! Efsaneydin Kaiser!"
"Evet, evet... Hep efsaneyim."
Ness'in gol kutlaması ile kafasının oturduğunu hisseder. Isagi neredeydi? Onu tebrik etmeyecek miydi?
"Hey? Noa, Yoichi nerede?"
"Oh... Önemli bir şeyi yok. Merak etme onu."
"Ha- N'oldu ki?"
"Tansiyonu düştü demiştim ya... Doktorun yanında şimdi. Senin rövaşata golünden sonra kendine gelemedi, normal olarak."
Kaiser, Noa'nın ne zaman bunu dediğini sorgularken bir yandan da ezbere bildiği doktorun odasına gidiyordu. Tam o içeri girerken, dışarı çıkan kişiyle çarpıştı.
"Hah- Çok pard- Kaiser! EFSANE Bİ' GOLDÜ!"
Sarışın, omzuna dolanan kollarla afallar. Gecikmeden Yoichi'nin sarılmasına karşılık verir ve övülmesini uzun uzun dinler.
"-Cidden beklentilerimi aştın... Mükemmeldi."
"Teşekkür ederim, Yoichi'm. İyi misin sen? Kendini bu kadar hırpalamasaydın keşke."
"İyiyim, iyiyim. O golden sonra iyi olamama ihtimalim yok zaten."
"Artık huzurlu bir uyku çekebilirsin- Tercihen benim kollarımda."
Takımdaki diğer oyuncuların yanına gelmişlerdi beraber. Isagi, çekinmeden güldü.
"Önceden sorduğum soruya bir cevap bulduysan, değerlendirebiliriz."
Kaiser, tam onu cevaplayacaktı ki; Hiori ve Kiyora tarafından başka tarafa çekildi Isagi. Noa, bu ana tanıklık etmişti; Kaiser'le bir süre dalga geçti.
"Kolaysa sen yap be adam-"
"Yoichi'ye ihtiyacım yok benim, ama senin var gibi. O olmayınca elin ayağın titriyor. Gerçi o yanındayken de aynı ama..."
Noa'nın gülmesine, Kunigami ve Yukimiya da eşlik ettiler. Kaiser, iyice sinir olmuştu. Takımın otobüsüne yürürken dahi, Isagi'yi yakalayamamıştı.
"Ness, ben kaçıyorum."
"Gönül işi olduğu için sorun yok! İyi şanslar!"
"Bağırmasana piç-."
Otobüse bindiklerinde, Kaiser; her zamanki yeri olan Ness'in yanından kalktı ve arka dörtlüde tek başına oturan Isagi'nin yanına geçti. Isagi, burayı uyumak için kullanacaktı; hatta diğer oyuncuları da yanından kovmuştu ama- Kaiser'i görünce itiraz edesi gelmedi.
Kaiser, yorgunluktan kendinden geçmiş menajerine baktı. Isagi'nin yanından sıyrıldı ve en köşeye geçti. Isagi'ye dizini işaret edip, menajerinin dizine yatmasını sağladı.
İkisi için de en iyi pozisyon buydu, Isagi rahat bir şekilde uyukluyor; Kaiser de huzurlu bir ruh halinde, Isagi'nin saçlarıyla oynuyordu.
Kaiser, ön tarafta oturan Noa'ya mesaj attı. Isagi'nin evine uğramayıp ikisini de Kaiser'in evine bırakmaları hakkında. Noa, gayet hoşnut olmuştu. Kaiser'in en iyi şekilde Isagi ile ilgileneceğine emindi.
Oyuncuların çoğu aynı sitelerde kaldığı için hızlıca yol alıyorlardı. Kaiser, dizinde yatan gencin yanağını okşadı.
"Isagi... Geldik, hadi kalk..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emperor! kaisagi,
FanficIsagi Yoichi, bir aydır dünyadaki en iyi forvetlerden biri olan Micheal Kaiser'in menajerliğini yapıyordu. Birbirleri ile asla uyuşmayan kişilikleri, iletişim kurmalarını iyice zorlaştırıyordu. Futbolun zirvesine uzanan bu yolculuklarında aralarında...