20 - final

478 48 137
                                    

"ARDA GÜLER'DEN MAÇI BİTİREN GOL GELİYOOOOR! Real Madrid, Avrupa Şampiyonası fnalinde PSG'yi 5-2 bozguna uğratıyor! Itoshi Rin'in sakatlığında, Shidou Ryusei etkili olamıyor. Kupa Real Madrid'in hanesinde!"

Kaiser ve Yoichi'nin evinde toplanmış olan Bayern Münih ahalisi, uzatmalarda atılan golle evi inlettiler. Öyle ki, Hiori ve Yukimiya arkaya kutlama şarkısını açıp dansa başlamışlardı. Kaiser, çatlak bileğinin bir ayda iyileşememesi yüzünden yattığı yerden şarkıya eşlik ediyordu.

Şarkıyı en çok bağırarak söyleyenler şüphesizdir ki, Rin'i gözünü bile açamayacak kadar döven Kunigami ve Ness ikilisiydi.

Noa'nın sağladığı ekstra güvenlik ile, PSG'nin yıldız oyuncusunu maça çıkamayacak hale getirmişlerdi. Herhangi bir şekilde yakalanmamışlar, fark edilmemişlerdi. Yaptıkları için çok mutlulardı, bir daha ne zaman o sinir bozucu ucubeyi dövme fırsatı ellerine geçerdi ki?

"İşte böyle kıçına sokarlar! ÇOK YAŞA REAL MADRID!"

Noa'nın bağırışı, kalanları da coşkuya sokarken; arkaya açtıkları Real Madrid marşının büyüsüne kapılır hepsi. Yoichi hariç, sevgilisiyle maçın başından beri el ele şekilde gülüşüyordu.

İkisinin de keyfi yerindeydi. Kaiser, maçın başından beri Real Madrid için tezahürat yapıyordu zaten. Her yedek kulübesi gösterildiğinde de küfürlerini esirgememişti. Yoichi de, eski sevgilisinin yüzündeki morluk serisi için Noa'ya defalarca kez teşekkür etti.

"Sevgilim, iyi dövmemişler mi ama şimdi?"

"Haklarını yiyemeyeceğim, tertemiz dövmüşler. Merdivenden itme detayını da atlayamayacağım, ayak bileğini kırabilmek; büyük emek ister."

"Favori kısmım da orası. Karmayı götüne sokmuşlar! Çok da iyi olmuş. Ben sürünüyorsam o da sürünsün. Ama büyük bir fark var aramızda şimdi..."

"Ha? N'oldu ki?"

"Benim yanımda, sürekli benimle ilgilenip endişelenen bir Yoichi'm var. O pezevengin yok."

Yoichi'nin güzel kahkahası, kulaklarını doldurur.

"Juventus'la yaptığımız maçta 3-0 yenildiğimiz için çeyrek finale bile çıkamadan elendik. Real Madrid'i yenme ve PSG ile final hayali kurarken her şey üst üste geldi. Ama... İçimde hiçbir huzursuzluk yok, biliyor musun? Nedense rahat hissediyorum, sende de var mı böyle bir şey?"

"Ben de, hayatım. Nedense kupa falan umrumda değilmiş gibi. Seninle olunca böyle oluyor herhalde."

"Eh. Bundan başka bir cevap verseydin, diğer bileğini de ben çatlatırdım."

"Aman! 2 hafta civarında bir şey kaldı. Sabırla bekledim bir ay. Ama daha ne kadar dayanırım bilemem."

"Budala. Adam akıllı iyileşmene bak sen. Diğer sezonda kaldırabilirsin kupayı."

"Kupayı kaldırırken seni öpme sözüm vardı."

"Hangi söz?"

"Çoktan unuttun mu ya? Hep aklımdaydı benim. Bileğim ilk çatladığında da sadece bunu düşünüyordum."

"İşin gücün şov yapmak senin de..."

"Senden başka işim gücüm yok, Yoichi'm... Şey diyeceğim-"

"Hm?"

"Yatsak mı artık? Uyusak mı beraber yine?"

"Misafirlerimiz var, Kaiser. Nereye gidecekmişsin bir de?"

"Offf. İzledik maçı işte. Gitsinler. Dur hatta. Hey! Beni bi' dinleyin! Pansiyon değiliz ya biz, hadi evlerinize! Kış kış!"

"Kaiser-"

emperor! kaisagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin