15

446 54 116
                                    

"Gerizekalı. Yanlış yapıyorsun hareketi."

"Neresi yanlış be?! Hep böyle yapıyorum ben."

"Göbeğinin çıkmasına şaşırmamalı..."

"Göbeğim falan yok benim! 2 haftadır o kadar abartmıyorum sadece sporu... Doğal halim bu- Sevmiyorsan sevmiyorum de ne uğraştırıyorsun!"

Kaiser'in aklından geçirdiği tatil, kesinlikle bu değildi. Seven, sevdiğinde kusur arar mıydı ya?

1 saate yakın zaman geçmişti ama hala yapması gereken hareketlerin yarısı bile yapamamıştı. Çünkü sevgilisi olan menajeri her hareketinde bir kusur buluyordu!

Kaiser, artık Isagi'nin onu sevip sevmediğinden emin değildi. Seven, sevdiğinde kusur arar mıydı ya?

"Kaiser."

"Ayrıldık mı?"

"Atacağım kafana şu ağırlığı, kes sesini. Daha düzgün bir forma sahip olman için çaba harcıyorum. Biraz gayret etmeye ne dersin?"

"Ediyorum etmesine de... Biraz abartmıyor muyuz? Altı üstü birkaç ağırlık çalışması..."

Isagi, sarışının yanaklarını iki eliyle sıkar.

"Kas yapmak istemiyor musun?'

"Beni böyle de sevmez misin ki?"

"Ben severim, bana fark etmez. Ama Noa, pek de sevmeyebilir."

"Onun am-"

"Şşş!"

Isagi, Kaiser'den gelecek olan küfürü engelledi. Kaiser'in deadlift yapması için ağırlıkları köşeden getirmeye başladı. Kaiser de sevgilisine kıyamamış olacak ki elindeki ağırlıkları alıp ona şov yaptı.

"Bak! Pozisyona o kadar dikkat etmeye gerek yokmuş, gayet de rahat kaldırıyoru- HAY SİKEYİM! AYAĞIM!"

Isagi, en yüksek sesli kahkahası ile boş salonu inletir. Takıma ait olan boş spor salonunda gayet keyiflilerdi. Kaiser, ayağını tutup tek ayağı üzerinde zıplarken; Isagi yere oturmuş, kahkahalarla gülüyordu.

"YA- Gülmesene be! Ayağım kırıldıysa maç n'olacak?!"

Bu dediği, Isagi'yi kendine getirmişe benziyordu. Isagi onu hızlıca yere oturttu ve eliyle ağırlığın düştüğü yeri yokladı. Kaiser'den çıkan "Canım acıyor" mırıltıları hariç sorun yoktu.

"Olması gerektiği gibi. Kırık yok."

"Ama... Bugünlük sporu bitirsek mi?"

"O niyeymiş?"

"Önlem olsun diye ya. Belki çıkık falan vardır."

"Kaiser."

"Tamam, tamam... Kaytarmıyorum."

"Teşekkür ederim, sevgilim."

İşte bu kadardı. Kaiser, onun tek kelimesine tav olabiliyordu. Aşık aşık bakan gözleriyle sevgilisine baktı ve mırın kırın etmeye devam etti.

"Geçmiş olsun öpücüğü?"

"Hani kaytarmayacaktın?"

"Ya Yoichi'm! Neden biz hala öpüşmüyoruz? Ben öpüşmek istiyorum!"

Isagi, Kaiser'e; sanki başka bir gezegenden gelen uzaylıymış gibi bir bakış atar.

"Dün akşam resmileştirmedik mi işi?"

"Evet?"

"Her ilişkimde, ilk günden öpüşseydim adım jigoloya çıkardı Kaiser."

"Umarım her biriyle öpüşmemişsindir..."

emperor! kaisagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin