Kaiser ve Isagi, basılmanın korkusuyla birbirlerini iterler. Bağıran koçları ise onları hayrete düşürür. İkisi de bu bağırışı daha önce duyduklarını hatırlamıyordu.
Isagi, soyunma odasından kendilerine telefon kamerası doğrultmuş Kunigami'yi görünce kendini tutmadan ağır ağır söver. Kaiser'in şaşkın, Noa'nın sinirli bakışları ona dönünce susar.
"Ne bu haliniz?"
"Ne varmış ki-"
"Çocuk mu kandırıyorsunuz ha, ikiniz? Ne sorumsuzluktur bu-"
"Noa-"
"Sus Kaiser."
İkisi de yiyecekleri azarı beklerken Noa devam eder.
"Takımdakiler iddiaya girmiş, kumarlarına da ortak oldunuz bu şekilde. Bi' de normal iş arkadaşıyız diyordunuz... Budalalar! Takımdan saklanır mı ya bu?!"
Kaiser ve Isagi, ne kadar yanlış anlaşıldıklarının farkına ancak varıyorlardı. İnkar etseler bile- Kabul edilir miydi ki?
"Noa- Yanlış anladın! Bi' dinlesene!"
"Neyi yanlış anladı, Isagi?"
"Kaiser- Taşşak geçmeyi bıraksana!"
Noa'nın kafası iyice karışmıştı. Anladığı kadarıyla Isagi, ikisinin ilişkisini inkar ediyor; Kaiser de kabul ediyordu.
"Deli misiniz siz- Aranızda ne olduğunu bilmiyor musunuz?"
"Aramızda bir şey yok çünkü."
"Yok mu?"
"Var mı?
"Aptallar."
Noa; Isagi ve Kaiser'i özellikle kenara çekmişti. Soyunma odasındaki oyunculardan da hızlıca toparlanmalarını istemişti. Soyunma odası kapısı bir anda açılınca üçü de irkildi. Kendilerine koşarak geldi Kunigami. Telefonundan bir şey gösterdi.
"Medyaya düşmüşsünüz! Kaiser'in Isagi'nin üzerine atladığı fotoğraf daha şimdiden yayılmış-"
"Çok güzel atlamıştım."
"Kaiser sus."
"Pardon koç..."
"Habere baksanıza."
Isagi'nin işareti ile, diğer kafalar ona döner.
Futbol Dünyası'ndan beklenmeyen ilişki!
Ünlü deha Isagi Yoichi, Itoshi Rin ile ayrılığından kısa bir süre sonra, menajerliğini yaptığı Micheal Kaiser ile samimi şekilde görüntülendi.
Avrupa Şampiyonlar Ligi'nde karşı karşıya gelmesi dört gözle beklenen Kaiser ve Itoshi; aşkta da mı zıt taraftalar?
Detaylar 4. sayfada!
Isagi gülmesini tutmaz. Aynı Kunigami gibi, olayın saçmalığına güler. Rin ve Noa ne olduğunu pek de anlamamıştı, bu yüzden garip bakışları üstlerindeydi.
Kunigami söze girer.
"Rin'in tepkisini hayal ettim de..."
"Ne yalan söyleyeyim- Ben de onu düşünmüştüm. Bakayım mesaj atmış mı- Aaa! Çoktan engellemişim!"
Isagi ve Kunigami'ye çok komik gelen bu espri Noa'nın mimiklerinde en ufak bir kıpırdamaya bile neden olmamıştı. Kaiser, gülmemesini gerektiğinin farkındaydı ama tutamadı kendini. Noa'nın sinirli bakışları sayesinde toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
emperor! kaisagi,
FanfictionIsagi Yoichi, bir aydır dünyadaki en iyi forvetlerden biri olan Micheal Kaiser'in menajerliğini yapıyordu. Birbirleri ile asla uyuşmayan kişilikleri, iletişim kurmalarını iyice zorlaştırıyordu. Futbolun zirvesine uzanan bu yolculuklarında aralarında...