Dünya'da

5 3 0
                                    

🌬

İKİ GÜN SONRA
JUDAS

İki boyunca Rena benden sürekli kaçmıştı. Kaçmasaydı ben kaçardım. Onun Hovan'la ilişki yaşamasını sorun değildi. Ona kendimi kaptırmasını sürece görev için yararlıda olurdu ama ben o balo günü onu kızım olarak görmeye başladığımı belli etmiştim.

Hayatında ilk defa 'baba sevgisi' denilen kelimeyle karşılaşmıştı ve bu sevgi başkasından değil öz babasından gelmişti. Bugün Katherine ile konuşacağım diğer bir konuda buydu. Sadece günün sona saklıyordum. Katherine geldiğinde yıldız anahtarımla ikimizi kapıya getirdim.

Kapılar diğer evrenlere açılıyordu. Yeşil kapıdan girerek Dünya'ya ulaştık. İlk hedefimiz Airdran'ın isteği üzerine Gwen Fallon olmuştu.

Gwen'in babası Lilith'in soyundan geliyordu. Uzakta olsa yirmi yaşlarına geldiklerinde tüm veliahtlar geçirici hükümdarlarla yönetilen krallıklara gönderilecekti.

Kapılarını çaldık. Dünyadaki yerleşim yerleri bizim evreninkine göre daha farklıydı. Kapıyı orta yaşlı çakma sarışın bolca kırışıklıkla dolu bir yüze sahip siyah gözlü bir kadın açtı.

Katherine "içeri girebilir miyiz." diye sorduğunda kadın geri çekilerek içeri girmemiz için elini açtı.
Gwen'in annesi bize çay koydu. İçmemeyi tercih ettik.

"Kızınız Atlantis'in en iyi okulu olan ULS'e gidecek. Ait olduğu yerde olacak aynı zamanda orada hükümdar olabilir."

"Anlamıyorsunuz olmaz." diye karşı çıktı kadın. Bu işi Katherine'ye bırakmıştım. Etrafa göz atmaktan başka bir şey yapmıyordum. Bir süre sonra ilgim tamamen konuşmadan koptu.

"Eğer normal bir hayat yaşarsa elinde sonunda Lilith ona bulaşacak ve sonu olmayacak. Siz burayı imzalayın dört yıl sonra tekrar gelip ayrıntılıca konuluruz."

Katherine onun zihnine girip kontrolünü kaybettirmişti. Kadın usulca başını sallayarak imzayı attı. Katherine başka bir kağıt çıkarıp orayı da imzalattı. İlk kağıt dört yıl sonra kesin bir şekilde USL'e gelmesi hakkındaydı. Diğerinde Ateş Krallığının veliahtlığından kesin bir şekilde vazgeçtiğimdeydi.

Bizim sayemizde bu ikisini kesin olarak yapmak zorunda kalmıştı. Tam evden çıkarken Gwen olduğunu tahmin ettiğim kız kapıyı açarak içeri girdi. Ona göz kırpıp dışarı çıktık. Sırada diğer kız vardı.

🌬

Bana karşı mesafeliydi. Ama onu anlıyordum. Verdiğim kararların sonuçlarına katlanmalıydım. Başka bir paralel evrene geçiş yaptık. İki kızda fa klı paralel evrenlerde yaşıyorlardı.

Buradaki kızın adı Dalya'ydı. Babası Lilith'in soyundan geliyordu. Bir ikizi vardı ama kadının ikizleri farklı babalara sahipti. Diğeri Lilith'in genlerini taşımıyordu.

Lilith onu öldürdüğümüz zaman Dalya'yı tekrar yaratacaktı. Ve düşüncelerine halin olacaktı. Fakat öldüğü için veliahtlığı yok olacaktı. Geldiğimiz yer daha çok geçim sıkıntısı çekenlerin yaşadığı eski bir kasabaydı. Çok zenginlerde vardı. Fakat orta gelir kelimesi kullanılamıyordu bu yerde.

Dalya'nın annesi kaçmıştı. Çocukları onu öldü olarak biliyorlarsada o iğrenç adamla bir başlarına bırakarak kaçmıştı. O adamda sorumluluk denilen şey olmadığından kolay yemdi.

Hep gezindiği eski bir ev vardı. O eve girdiğinde Katherine ve ben hızlıca onun ardından eve girdik. Şaşkınlığa uğrayarak sendelerdi. Saçları omzunu biraz geçiyordu. Beyaz bir tene sahipti. Gözleri sanırım siyahtı ve çillere sahipti.

Son Element Oyunu -Gökyüzüyle Dans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin