❤️🔥❤️🔥 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎ ❤️🔥❤️🔥.....
.
.
.
.
.තවත් දුම් වැටියක් දල්වා ගත් ඔහු කීවෙනි වතාවටදෝ යළිත් දුරකථනය නාද වන දෙසත් ටික වේලාවක් බලා බලාගෙන හිඳ බර හුස්මක් පිට කළේය.......
අවසානයේ දැඩි තීරණයක් රැගෙන ඔහු දුරකථනය අතට අරගත්තේය.....
" යකෝ තෝ මැරිලද ........"
ෂූයෑන්ග් අනෙක් පසින් කෑගසද්දී යූසේ ටික වේලාවක් නිහඬව හිඳ ඔහුගේ හඬ අවදි කළේය......
" ෂූයා .....................
**
................ හරි යන්න හරි වරදින්න හරි මම මේ වැඩේ බාරගන්නවා...... පුළුවන් නම් පරණ දේවල් මතක් කර කර මගේ ඔළුව අවුල් කරන්නේ නැතුව මගේ පැත්තෙන් හිටපන්......."
යූසේගේ දැඩි කටහඬටත් ඒ හඬෙහි තිබුණු ස්ථිර භාවයටත් ෂූයෑන්ග් විනාඩි කිහිපයක් නිහඬව සිටියේය.......
" යොබෝ........... "
ෂූයෑන්ග් යූසේට මෙලෙසින් අමතන්නේ සීරියස්ම අවස්ථාවකදී පමණි....... එය යූසේත් හොදින්ම දන්නේය.....
" ෂූයා ..........මට වෙලා තියෙන්නේ මොකක්ද කියලා මටවත් හිතාගන්න බෑ..........කොටින්ම මම මෙහෙම කරන්නේ ඇයි කියලා මම දන්නෙත් නෑ......ඒක හින්දා මගෙන් පන්න පන්න අහන්න එපා......මට උඹට කෙටියෙන් කියන්න තියෙන්නෙ මෙච්චරයි....... ඒ කොල්ලව රෙන් ට බාරදෙන්න මට බෑ.......මට ඒ වැඩේට හිත හදාගන්න බෑ......."
ඉතින් තම මිතුරා මේ මොහොතේ හැඟීම්වලින් අන්ත අසරණ වී සිටින බව ෂූයෑන්ග් තේරුම් ගත්තේය .... තවත් අතීතය සිහි කරමින් ඔහුව රිද්දවීම පළක් නොවන බව තේරුම් ගත් ෂූයෑන්ග් බර හුස්මක් පිටකරමින් නිහඩවුනේය ....
YOU ARE READING
❤️🔥❤️🔥 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎ ❤️🔥❤️🔥 fan fiction Complete ✔
Fanfiction💚❤ පෙරවදන් කුමකටද...... පසු වදනින් මුණගැසෙන තුරු.......❤💚 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎...........❤️🔥❤️🔥