❤️🔥❤️🔥 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎...........❤️🔥❤️🔥
.
.
.
.
.......අපි මේ හොයන්නේ යූසේගෙ ගෙදර......"
කලින් වතාවේ මෙන්ම නියෝ මූලිකත්වය අරගනිද්දී ශානුත් හොයන්නේ ඔහු බව අඟවන්නට හිස සැලුවේය........
" කවුද මේ? ඇයි එයා ගැන හොයන්නේ?......."
ඒ අසල සිටි තරුණියක් කඩාගෙන බිඳගෙන ඔවුන් දෙදෙනා ඉදිරියට පැමිණියේ මුලින්ම හොයන්නේ කවුරුන්දැයි ඇසූ තරබාරු කාන්තාවත් මදක් එහාට තල්ලු කරගෙනයි.......
" ඇයි තමුසලා යූසේ ගැන හොයන්නෙ....."
එම තරුණිය යළිත් කලබලයෙන් අසද්දී නියෝ සහ ශාන් මුහුණට මුහුණ බලා ගත්තේය......
" කියනවලා ඇයි තමුසෙලා යූසේ ගැන හොයනේ..........මට කියනවා........මොකද මම එයා බඳින්න ඉන්න කෙනා...................."
**
එම තරුණිය තරමක් උස් හඬින් එලෙසින් කියද්දී ෂාන් ඉක්මනින් නියෝ දෙස බැලුවේය....... ක්ෂණයකින් ශාන්ගේ දෙනෙත් වලට කඳුළු පිරී හදවත කෑලි කෑලි වලට ඉරි තැලී යන බවක් ඔහුට දැනුණි...... යූසේ විවාහ වෙන්න සිටින කාන්තාව.......ඔහුට අදහා ගන්නටත් නොහැකිය........ එම කාන්තාව තවමත් බලාගෙන සිටින්නේ මෙම තරුණයන් දෙදෙනා දෙස ගොදුරකට කුරුමානම් අල්ලන කොටි දෙකක් ලෙසටයි.......
හදවත තුළ ගොඩනැගී තිබුණු මොකක්දෝ ලස්සනම ලස්සන වීදුරු මාළිගාවක් එක්කෝ අරම සුළු විසුණු වී කෑලි වලට කැඩී බිම වැටෙන ආකාරයක් ශාන්ගේ හදවතට දැනුණේය......අනෙක් අතට ඉතින් සැක හිතන්නට දෙයකුත් නැත......මේ ඔහු ජීවත් වූ ප්රදේශයයි.......අනික මෙතරම් පිරිසක් ඉදිරියේ නොබියව විවාහ වෙන්නට සිටින කාන්තාව මුසා පවසන්නට හැකිද........... ශාන් තවත් කිසිවක් අසන්නේ නැතිව යළිත් හැරෙන්නට සූදානම් වුණත්.......
YOU ARE READING
❤️🔥❤️🔥 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎ ❤️🔥❤️🔥 fan fiction Complete ✔
Fanfiction💚❤ පෙරවදන් කුමකටද...... පසු වදනින් මුණගැසෙන තුරු.......❤💚 🆃︎🅷︎🅴︎ 🅸︎🅽︎🅵︎🅸︎🅽︎🅸︎🆃︎🆈︎...........❤️🔥❤️🔥