Yazar majestelerinden
" komutanım, helikopter iniş yapmak için izin istiyor "
" izin verildi! "
Helikopter iniş yaptıktan sonra içinden önce görevli asker indi. Daha sonra ise köy halkı...
Görevli asker hasan albayın karşısına geçip tekmil verdi.
" teğmen kadir izcioğlu, emredin komutanım "
" söyle asker "
" yüzbaşı rabia öztürkün selamı var, bahar ve asiye size emanet "
" aleykümselam "
Köylülerin üzerlerinde göz gezdirdi Hasan albay.
" bahar ve asiye hangileriniz " diye sorduğunda içlerinden bir kadın, kucağında yaklaşık 8 yaşlarında kız çocuğuyla öne çıktı.
" b-bahar benim "
" asiye? "
" kızım. "
Hasan albay tebessüm etti, böyle iyi kalpliydi rabia.
" merak etmeyin, şuan türk cumhuriyeti koruması altındasınız. Size zarar gelmesine izin vermeyiz. Sizler için evler ayarlandı, birazdan oraya gideceksiniz. "
" allah sizden razı olsun, rabbim ne muradınız varsa versin " dedi içlerinden bir kadın.
" rabbim sizlerden de razı olsun, buyurun "
Köylüler ilerlemeye başlarken hasan albay bahar ve asiyeyi durdurdu.
" siz benimle geleceksiniz "
" bir sorun mu var "
"Rabia sizi bana emanet etti, kendisi buraya gelene kadar benim gözetimim altında kalmanız lazım."
" olmaz- gerek yok yani, zahmet vermeyelim. Yük oluruz size "
" asıl yük, emanete sahip çıkamamak olmazmı bacım. Hem rabia geldiğinde sizi benim yanımda görmezse... Derimi yüzer."
Bahar son duyduğu şey ile gülmemek için iç yanağını ısırdı.
Ama asiye öyle yapmadı.
" sen asker abladan mı korkuyorsunki asker amca, ama o kimseye zarar vermez. Hem beni ve arkadaşlarımı kötü adamlardan kurtardı, sana bir şey yapmaz ki "
Hasan albayın bakışları dalgalandı.
Kaçırılan çocuklardan birisi bu kız olmalıydı.
Ve o kadar tavmadan sonra gülümseyebiliyordu.
" işte o yüzden benimle gelmeniz lazım. Rabia kimseye zarar vermez ama sinirli bir bakışı vardır. Dağları deler, ve ben o sinirli bakıştan korkuyorum. Bu yüzden benimle gelirmisiniz "
" annem ne derse o "
" gerçekten gerek yo-"
" bahar bacım. Sen hele bi bana sorunun ne olduğunu söyle "
" laf ederler komutanım. Bana da, yavruma da "
" merak etmeyin. Hiç bir laf etmezler. Hem gideceğiniz yerde asiye ye çok güzel 4 tane arkadaş var. "
" arkadaş mı var asker amca. "
" evet arkadaş. Senin gibi çok güzel iki tane, iki tane de erkek var "
Asiye beklenti dolu yeşil gözleriyle annesine bakmaya başladı.
( arkadaşlar rabia'nın göz rengini vermedim galiba. Koyu kahverengi. Sinan'ın açık kahverengi )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
benim ailem vatanımdır
Randomaile kurgusudur klasik bir şey yazıyorum umarım beğenirsiniz