(21)

6.5K 442 90
                                    

Arkadaşlar sinanın soy adını BOZKURT olarak değiştirdim haberiniz olsun

Sinanın dudakları dudaklarımız üzerini kaplamışken tepki veremiyordum.

Alt dudağımı hızlı bir şekilde ağzına alıp emdiğinde titrek bir nefes çıkmıştı ağzımdan.

Alt dudağımı ısırıp bıraktı ve üst dudağımı öptü.

Başını geri çekip gözlerime baktı, tepki veremiyordum.

Niyee.

Sus çizgimden tekrar öptüğünde anca kendime gelebilmiştim.

" s-sinan "

" ömrüm. "

Başımı kaldırıp dudaklarımı dudaklarına değdirdim.

" iyimisin "

Konuştuğumda dudaklarımız birbirine sürtünmüştü.

" çok iyiyim "

Dudaklarıma derin bir öpücük kondurmasıyle gözlerimi kapatıp dudaklarımı araladım.

Alt dudağına hafifçe dişlerimi geçirip üst dudağına küçük bir öpücük kondurmuştum.

" deli ediyorsun beni, deli oluyorum sana be güzelim "

Bu sefer dudakları daha sert baskı uygulamaya başladığında ellerim yavaşça saçlarına ilerlemişti, elini enseme koydu ve baş parmağını çeneme tutundu.

Dudaklarımız birbiriyle dans ederken ileriden gelen polis sirenini duyduğumuzda zor ayrılabilmiştik.

Dudaklarım hafifçe sızlıyordu, sinan üzerimden doğrulurken elimden tutarak benide kaldırdı.

Üzerimizi silkelerken polis aracı durmuştu, içinden iki tane polis inip hemen yanımıza geldiler.

- " bir yerinizde bir şey varmı "

" iyiyiz merak etmeyin, teşekkür ederiz "

- " ifade vermeniz gerekiyor "

" araba malum, sizinle gelebilirmiyiz "

- " tabi ki buyurun "

İlerleyecekken parmaklarımın arasından geçen parmaklar ile gülümsedim.

Omuzum omuzuna değerken birleşik olan elimi daha sıkı sardım, kaybetmek istemez gibi.

Arabada bile ellerimiz ayrılmamıştı...

Arabada bile ellerimiz ayrılmamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Karakoldan çıkarken kolumdaki saate baktım.

00:47

Karakolda ifade verdikten sonra başkomiser ile tanışık olduğumuzu fark etmiştim, sağolsun yiyecek bir şeyler ayarlamıştı bize.

Tabi o sırada sinanın kıskançlığı ile baş etmeye çalışmıştım orası ayrı.

benim ailem vatanımdırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin